[heading text=”ما چه می‌کنیم؟” tag=”h2″ align=”center”][line_solid icon=”circle”]
[heading text=”طراحی و اجرای واحد های درمانی” tag=”h3″]

طراحی و اجرای واحدهای درمانی در تمامی اشکال با طراحی داخلی واحدهای اداری و مسکونی متفاوت است. تیم تخصصی طراحی واحدهای درمانی در سازینه چوب بصورت مستقل از دیگر واحدهای طراحی عمل می‌کند. طراحی و اجرای دکوراسیون واحدهای درمانی در سازینه چوب بر اساس قوانین دقیق ملی در حوزه مراکز درمانگاهی و بیمارستانی انجام می‌گیرد. طراحی و اجرای دکوراسیون مراکز فیزیوتراپی تا بیمارستانی ، طیف گسترده‌ای از خدمات سازینه چوب در سالیان متمادی بوده است.

اجرای-واحد-درمانی
[heading text=”طراحی و اجرای دکوراسیون اداری” tag=”h3″]

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری، مهمترین بخش فعالیت ما است. نیروهای انسانی متخصص در کنار دستگاههای روز دنیا ارائه خدمات به مشتریان را در بالاترین کیفیت برعهده دارند. سازینه چوب با بیش از پانزده سال خدمات گسترده به دفاتر کار اداری، شرکتها و ارگانها در سراسر کشور، تجربه‌ای بی نظیر را در کنار تخصص گرد آورده است که منجر به پایداری مشتریان در دریافت خدمات شده است. انواع پارتیشن اداری، میز اداری ، مبلمان اداری از جمله محصولات در دکوراسیون اداری است که توسط ما ارائه می‌شوند.

اجرای-دکوراسیون-اداری
[heading text=”طراحی و اجرای پارتیشن دفتر کار” tag=”h3″]

طراحی و اجرای پارتیشن دفتر کار با بهره‌گیری از تیمهای طراحی در دو بخش دو بعدی و سه بعدی بر اساس اشکال نوین طراحی داخلی در کوتاهترین زمان توسط سازینه چوب انجام می‌پذیرد. تولید انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن چوبی و پارتیشن آلومینیومی. آنچه در تیمهای طراحی و با هماهنگی کامل با تیم فنی انجام می‌گیرد نیازمند اجرایی دقیق است. سازینه چوب با اندوخته بیش از 15 سال تجربه در این زمینه کلیه مراحل تولید، ارسال و اجرا را با استفاده از تیمهای با دانش و با تجربه انجام می‌دهد.

اجرای-دکوراسیون-دفتر-کار
[heading text=”مراحل کار در سازینه چوب” tag=”h2″ align=”center” color=”#ffffff”][line_solid icon=”circle”]
[process number=”4″]
[foliof all=”همه پروژه ها” num=”8″ arrow_btn=”no” columns=”4″ gap=”0″ cols=”3″]
[button btntext=”دیدن همه پروژه ها” btnlink=”https://sazinechoob.com/%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/” style=”style1″ type=”” size=””]

دکوراسیون و پارتیشن اداری

دکوراسیون و پارتیشن اداری سازینه چوب یکی از چند شرکت معتبر در زمینه طراحی تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری می‌باشد. رسالت سازینه چوب در تولید محصولات با کیفیت و همگام با طرح های جهانی و به روز می‌باشد.

تولید انواع پارتیشن اداری

تولیدات سازینه چوب بر اساس یک سیستم مکانیزه از فروش محصول تا تحویل آن به مشتری صورت می‌گیرد. در طی تولید پارتیشن یکی از اساسی ترین موضوعات ، اجرای به موقع در چارچوب تعهدات از جانب سازینه چوب می‌باشد. در همین راستا و در گام بعدی استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت در تولیدات ما می‌باشد.

با توجه به همین موارد اساسی سازینه چوب توانسته است بالاترین رضایت مشتریان را در بین تولید کنندگان دکوراسیون و پارتیشن اداری کسب کند.

اگر بخواهیم پارتیشن اداری را از لحاظ ساختاری تقسیم بندی کنیم،

می‌توانیم آنها را به دو دسته پارتیشن دوجداره و پارتیشن تک جداره تقسیم نماییم.

سازینه چوب در تولید انواع پارتیشن دوجداره ام دی اف و پارتیشن دوجداره آلومینیوم فعالیت ویژه ای دارد.

که می‌توان به انواع پارتیشن دوجداره ام دی اف ، پارتیشن دو جداره آلومینیوم ، پارتیشن شیشه ای اشاره کرد.

مشاوره تخصصی در حیطه دکوراسیون و پارتیشن اداری

مشاوران ما با تجربه بالای فنی و تخصصی می‌توانند همراه شما در پروژه های دکوراسیون و پارتیشن اداری باشند. برداشت پلان ، ارایه نقشه های 2 بعدی و 3 بعدی بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی در مجموعه سازینه چوب، برای مشتریان رایگان بوده و این خدمت از افتخارات مجموعه سازینه چوب می‌باشد.

سفارشی سازی محصولات دکوراسیون و پارتیشن اداری

مجموعه سازینه چوب با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته صنایع چوب ، این امکان را فراهم نموده است تا بر اساس خواسته مشتریان خود ، محصولات را بر اساس نیاز آنها تغییر و سفارشی سازی نماید. تیم های مجرب فنی در بخش تولید ، قابلیت هرگونه تغییرات را در بخش دکوراسیون و پارتیشن اداری را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *