وبلاگ و اخبار

تغییر دکوراسیون اداری و نکات کلیدی

تغییر دکوراسیون اداری 2020

تغییر دکوراسیون اداری ! شاید به این موضوع فکر کرده باشید. آیا دفتر کار شما نیاز به بازنگری در طراحی داخلی دارد ؟؟؟
دکوراسیون اداری مدرن می تواند بهره وری کارمندان را افزایش دهد و به شما کمک می کند افرادی با توانمندی بالایی را جذب نمایید. همچنین افراد از مکانی که در آن فعالیت دارند رضایت بیشتری دارند که در کیفیت خدماتی که ارائه می‌کنند بسیار تاثیرگذار است.
بطور معمول کارفرمایان به زمان پرداخت حقوق، بیمه، مزایای بازنشستگی و … تمرکز دارند تا کارمندان را راضی نگه دارند. این عوامل باعث می‌شوند که نتوانند بر روی شادی و احساس رضایت مکانی افراد متمرکز شوند. اگر نکات کلیدی در تغییر دکوراسیون اداری رعایت شود، پرسنل با میزان رضایت بیشتری در راستای اهداف شرکت کار می‌کنند و میزان ترک کار در آنها به شدت کاهش می‌یابد.

نکته جالب در مورد دکوراسیون

در سال 2016 ، 67٪ از کارفرمایان مصاحبه شده در یک نظرسنجی ، بزرگترین دلیل بازسازی دفتر خود را جذابیت بیشتر، برای استخدام نیروهای کارآمد عنوان کردند. اما یک دفتر زیبا حتی می‌تواند بیش از این عمل کند. فضای کاری شما در واقع می تواند بر روحیه و بهره وری کارکنان نیز تأثیر بگذارد.

در این مطلب 6 نکته کلیدی در تغییر دکوراسیون اداری را بیان می‌کنیم.

1. از رنگهای خنثی و پررنگ استفاده کنید

یک کت با رنگ تازه و پررنگ می تواند خیلی سریع تغییر بزرگی ایجاد کند اما در کنار رنگهای خنثی. طرح های مدرن دکوراسیون اداری ترکیب مناسبی از رنگهای خنثی و رنگهای کانونی است. شاید بتوان گفت اولین گام و نکته در تغییر دکوراسیون اداری استفاده مناسب از رنگهاست. نکته کلیدی در تغییر دکوراسیون اداری در رابطه با رنگها این است که نسبت به فضاهای مسکونی نیاز بیشتری به دقت و توجه دارد چون محدودیتهای بیشتری در فضای اداری حاکم است.

استفاده-از-رنگ-در-دکوراسیون-اداری

محدودیت استفاده از رنگ نباید موجب کاهش ریسک پذیری شود بلکه این بدین معناست که ترکیب رنگها باید با دقت بسیار بیشتری انتخاب شود. یکی از راهکارها استفاده از رنگهای انعطاف پذیر است که امکان هماهنگ سازی بیشتری را داشته باشند. میزان فضا ، از دیگر نکات کلیدی در تغییر دکوراسیون اداری می‌باشد رنگ به تنهایی این پتانسیل را دارد تا فضای شما را بیشتر و یا کمتر از مقدار واقعی نشان دهد.

پس اولین نکته کلیدی در تغییر دکوراسیون اداری توجه به رنگ هاست.

2. مبلمان اداری

بسیاری از دفاتر بودجه لازم برای تعویض مبلمان اداری را بطور کامل ندارند ، اما فقط تغییر در چند قطعه کوچک می تواند تأثیر زیادی در تغییر دکوراسیون اداری ایجاد کند. قطعات کوچک مبلمان مانند قفسه های مجله ، میز ناهار خوری و یا یک یا دو صندلی این تغییر دکوراسیون اداری را بوجود می‌آورد.

مبلمان-اداری

قطعاتی را تغییر دهید که در نگاه کانونی هستند و بیشتر تغییر دکوراسیون اداری را نشان می‌دهند مانند فضای لابی یا انتظار یا اتاق کنفرانس. برای خرید این موارد کوچک لازم نیست وقت زیادی را برای گشت و گذار در بازار صرف کنید تنها کافیست از فروشگاههای معتبر آنلاین موارد مورد نیاز را خریداری کنید که موجب کاهش هزینه شما می‌گردد و زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد.


محصولاتی که برای تجهیز دکوراسیون اداری کاربرد دارند !!


3. روشنایی

نور و روشنایی، چشم و چراغ یک محیط اداری است. توجه به میزان نور و نوع روشنایی بکار برده شده از نکات کلیدی در تغییر دکوراسیون اداری می‌باشد. نور باید به اندازه کافی باشد نه بیشتر و نه کمتر. میزان مناسب موجب کاهش خستگی و افزایش بهره‌وری می‌شود. از مدلهای بیشمار و زیبایی که برای نور در دسترس هستند می‌توان استفاده نمود. موارد روشنایی بخش مانند لوستر و لامپ می‌تواند بیانگر سبک طراحی دکوراسیون داخلی نیز باشد.

نور-پردازی-محیط-اداری

نور تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی دارد. برای استفاده و ترکیب مناسب انواع نور بهتر است از یک کارشناس خبره در این زمینه بهره گرفته شود. آیتم های روشنایی بطور خاص هزینه قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهند و به همین علت است که با یک رویکرد کارشناسی، تغییر در دکوراسیون اداری به نحو صحیحی در این بخش شکل می‌گیرد.

4- به دنبال یک سازمان کاربردی و زیبا باشید

برای تغییر در دکوراسیون اداری یک راه بدون هزینه وجود دارد. واقعا بدون هیچ هزینه‌ای و در کمترین زمان قابل انجام است، فقط و تنها فقط کافیست که مرتب کنید. مشکل بسیاری از شرکتها و سازمانها در دکوراسیون اداری، عدم نظافت و مرتب نگه داشتن فضای شخصی و سازمانی است. سازمان یافتگی از نشانه‌های افزایش بهره‌وری و راندمان است.

برای این منظور بطور متناوب باید عملیات نظافت انجام بگیرد.

همچنین پرسنل باید موظف شوند تا فضای شخصی کار خود را در همه حال مرتب و منظم نگه دارند.

تعداد بسیار کمی از افراد هستند که دوست دارند که روی یک میز در هم ریخته کار کنند ولی تخریبی که در فضای کلی ایجاد می‌کنند بسیار بیشتر از تعداد انگشت شمارشان است. برای اجرای بیشتر بهتر است پروتکلی از نگاه سازمانی به این امر تنظیم گردد و در اختیار همه افراد قرار گیرد تا ملزم به اجرای آن شوند.

5- آثار هنری را اضافه کنید

اضافه کردن چند نقاشی می تواند تاثیر بزرگی بگذارد ، بنابراین اگر بودجه کمی دارید و فقط می‌توانید چند تغییر کوچک را ایجاد کنید، این می تواند راهی مناسب و کم هزینه پیش روی شما باشد.

به دنبال نقاشی های تمیز و مینیمالیستی با رنگ های روشن باشید

هرچه انتزاعی تر باشد، بهتر.

انواع-تابلو-برای-محیط-اداری

با این حال ، اگر می خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی بیشتری کنید ولی هنوز هم می خواهید نقاشی ها خارق العاده به نظر برسند. به جای پوستر، از بوم ها استفاده کنید. شما می توانید از نمایشگاه های محلی تابلو را تهیه کنید که با این کار از هنرمندان منطقه خود نیز حمایت کرده‌اید. یکی از نکات کلیدی در تغییر دکوراسیون اداری ، تغییرات کوچک ولی هدفمند است.

6. اتاق پذیرش

شما می خواهید که هر اینچ از دفتر کار شما عالی به نظر برسد؟؟

پس اطمینان حاصل کنید که به اتاق پذیرش توجه ویژه ای کرده باشید.

از فضای اصلی روبروی مشتریان خود حمایت کنید و در تغییر دکوراسیون اداری، از این بخش به هیچ عنوان غافل نشوید. در فضاهای امروز کار این قسمت پناهگاه کارمندان برای لحظه‌ای درنگ و کاهش فشار کاری نیز محسوب می‌شود.

اتاق-پذیرش

موارد مورد نیاز برای نوشیدن یه فنجان چای و قهوه را فراهم کنید.

از لیوان و بشقاب ‌با رنگها و مدلهای خاص بهره ببرید و از پیشنهاد کارمندان در این زمینه کمک بگیرید.

همچنین قسمت پذیرش را با استفاده از مبلمان شیک در کنار میز پذیرش مدرن تجهیز کنید.

تغییر در دکوراسیون اداری بدون توجه به قسمت پذیرش نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

نتیجه

چند تغییر در دکوراسیون اداری می تواند بهره وری را افزایش دهد و شانس اینکه بتوان افراد مستعد را استخدام نمود بیشتر می‌گردد.

تغییر مدرن در دکوراسیون اداری موجب آرامش روانی کارمندان

و در نتیجه افزایش راندمان می‌شود.

بودجه‌ای را برای تغییر دکوراسیون اداری در نظر بگیرید و در اولین فرصت نسبت به تغییرات اقدام کنید.


قیمت فروش پارتیشن اداری در سازینه چوب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *