وبلاگ و اخبار

راهنمای خرید پارتیشن اداری

خرید پارتیشن اداری و انتخاب صحیح، یکی از چالش‌های اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی است. هر واحد کاری، قطعا به پارتیشن اداری احتیاج دارد و به همین علت ناگزیر هستیم تا اطلاعات مناسب را برای خرید پارتیشن در اختیار داشته باشیم. در این مطلب، سعی بر آن است که آگاهی شما را برای خرید پارتیشن اداری افزایش دهیم.

پارتیشن اداری چیست ؟؟؟

پارتیشن اداری به هرگونه تفکیک فضای داخلی، گفته می‌شود. این تعریف فارغ از هر متریالست که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما قطعا منظور ما تقسیم بندی محیط با استفاده از دیوارکشی سنتی نیست. استفاده از این نوع تقسیم بندی بیش از سه دهه است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و دلیل این امر مزایای بسیار زیاد استفاده از پارتیشن اداری است که پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی در این زمینه مقاله خرید پارتیشن اداری را مطالعه کنید تا بطور کلی از مزایای آن آگاه شوید.

قیمت-پارتیشن-بندی-اداری

دسته بندی انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن اداری دو جداره، را پرمصرف ترین انواع پارتیشن می‌توان برشمرد. این دسته به دلیل تنوع بیشتر در مدلآ از تنوع بیشتری برخوردار است و به همین علت نیاز طیف بیشتری از مشتریان را پوشش می‌دهد. پارتیشن اداری دوجداره از زیبایی ایده‌آلی برخوردار است. این مدل برای محیط‌های کاری بزرگ که با مشتریان در ارتباط هستند بسیار مناسب است. خرید پارتیشن اداری دوجداره، با توجه به تنوع در متریال و مدل بسیار آسان است، تنها کافیست که سبک طراحی داخلی را مشخص کنید.

قیمت پارتیشن اداری دوجداره، در مقایسه با تکجداره بیشتر است. تفاوت قیمت دوجداره در مقایسه با تکجداره، وابسته به مدل انتخابی، از 30 تا 70 درصد اختلاف دارد. دلیل قیمت بیشتر، تولید دشوار و میزان متریال مصرفی در تولید این دسته از انواع پارتیشن اداری است.

پارتیشن اداری تکجداره

پارتیشن اداری تکجداره، مدلی بسیار کاربردی است که به دلیل اجرای سریع بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل به دلیل قیمت مناسب و سهولت در تولید و اجرا، مورد توجه مشتریان است. اما تنوع کم و صداگیری کمتر از نقاط ضعف این دسته تلقی می‌شود.

قیمت پارتیشن اداری تکجداره، بسیار مناسب است.

یکی دیگر از مزایای این دسته از انواع پارتیشن اداری قابلیت جابجایی

و حمل و نقل آسان است که در مقایسه با نوع دوجداره بسیار ساده است.

پارتیشن تک جداره

خرید پارتیشن اداری بر اساس متریال

در دو دسته پارتیشن اداری دوجداره و تکجداره، استفاده از نوع ماده اولیه مهم است.

اول آنکه نوع متریال در قیمت تاثیرگذار است و دوم آنکه کیفیت پارتیشن اداری بسیار به ماده اولیه وابستگی دارد. در این مطلب دسته بندی کلی متریال را برای خرید پارتیشن اداری توضیح می‌دهیم.

پارتیشن چوبی

قدیمی‌ترین دسته انواع پارتیشن اداری است که از زیبایی منحصر بفردی برخوردار است.

قیمت پارتیشن چوبی در مقایسه با دیگر انواع پارتیشن بسیار بالاست و تولیدکنندگان کمی در این زمینه فعالیت دارند. ضمن آنکه فعالان محیط زیست توصیه به عدم استفاده از این مدل دارند.

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف پر تیراژ ترین، دسته از انواع پارتیشن اداری است.

نوع متریال اولیه از چوب مصنوعی می‌باشد که به همین دلیل، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌کند. قیمت مناسب و کیفیت مطلوب را از موترین مزایای آن می‌توان برشمرد.

پارتیشن ام دی اف اداری

پارتیشن اداری فلزی

پارتیشن اداری فلزی بر اساس متریال آلومینیوم تولید می‌گردد. از جدیدترین مدلهای پارتیشن اداری است که در دو دسته دوجداره و تکجداره قابل اجراست. تنوع پایین در رنگبندی و قیمت بیشتر نسبت به دسته پارتیشن اداری ام دی اف را از نکات قابل تامل در این دسته باید تلقی نمود.

جزییات فنی در خرید پارتیشن اداری

درب پارتیشن اداری

پارتیشن اداری در هر صورت به درب نیاز دارد.

اجرای درب پارتیشن از اهمیت زیادی برخوردار است.

دلیل این امر باز و بسته شدن مداوم بر روی ساختار کاذب است.

انواع درب پارتیشن به شرح زیر است:

درب شیشه‌ای

درب شیشه‌ای گرانترین درب پارتیشن اداری است که در دسته پارتیشن اداری آلومینیومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار این درب و یراق‌آلات مورد استفاده به نحویست که ابعاد مختلفی را با آن می‌توان اجرا کرد و به همین علت از لحاظ زیبایی منحصربفرد است.

پارتیشن آلومینیومی اداری

درب ام دی اف

همانطور که پیداست در دسته انواع پارتیشن اداری دوجداره و تکجداره مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجرای سریع و وزن مناسب، و تناسب کامل با ساختار ام دی اف، از مزیتهای درب ام دی اف می‌باشد. همچنین یراق آلات قفل و دستگیره به راحتی قابل تعویض است.

درب ام دی اف شیشه‌ای

این درب ترکیبی از درب ام دی اف و درب شیشه‌ایست.

برای زیبایی بیشتر انواع درب ام دی اف، میزان معینی شیشه در آن بکار برده می‌شود.

میزان ترکیب شیشه باید به میزانی باشد که استحکام و امنیت آن دچار مشکل نگردد.

اکسسوری

دستگیره و قفل

دستگیره، قفل و سیلندر از یراق آلات درب پارتیشن ام دی اف می‌باشد که کیفیت آن بسیار اهمیت دارد.

یراق آلات درب ام دی اف پارتیشن اداری، امکان نصب و تعویض مجدد را دارند.

استفاده از یراق با برند معتبر همراه با گارانتی، مدت زمان مفید استفاده را افزایش می‌دهد.

پرده پارتیشن اداری

پرده پارتیشن اداری یکی از آیتم‌هاییست که در صورت سفارش مشتری، به پارتیشن اداری دوجداره افزوده می‌شود. پرده پارتیشن اداری انواع مختلفی در رنگ بندی متنوعی دارد که به زیبایی پارتیشن بسیار کمک می‌کند. از دیگر مزایای استفاده از پرده پارتیشن اداری، امکان باز و بسته کردن پرده است که امکان ایجاد فضای خصوصی را برای کاربران بوجود می‌آورد.

پارتیشن دو چجداره ام دی اف

نحوه محاسبه متراژ پارتیشن اداری

متراژ پارتیشن اداری بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود.

بطور معمول ده درصد اجرت حمل و نصب به قیمت کل اضافه می‌گردد که این مبلغ در داخل هر استان لحاظ می‌گردد و در صورت اجرای پروژه خارج از محدوده استانی این مبلغ بصورت توافقی محاسبه می‌شود.

متراژ پارتیشن اداری در مدل دوجداره معمولا بطور کامل با احتساب درب و یراق آلات است. محاسبه پرده پارتیشن اداری جدا از قیمت واحد است و بصورت مجزا بر اساس تعداد محاسبه می‌گردد. در پارتیشن تکجداره قفل و دستگیره بصورت جداگانه لحاظ می‌شود.

برای خرید پارتیشن اداری، شرکت‌های تولید کننده تخصصی را انتخاب کنید و از تجارب مشاوران طراحی و اجرا بهره بگیرید. با ما تماس بگیرید.


اتاق کار مدرن در طراحی دکوراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *