وبلاگ و اخبار

۱۵ طراحی میز اداری کارآمد 

طراحی-میز-اداری

۱۵ طراحی میز اداری کارآمد 

طراحی میز اداری و انتخاب آن مهمترین عنصر در دفتر کار میز اداری است و این امر تقریبا به هر فضای اداری مربوط می شود. بنابراین باید مجموعه ای از طراحی که هم خلاقانه و هم به افزایش راندمان کمک می‌کند را برای دفتر کار پیش بینی کنیم. در این مقاله به نوع خلاقانه طراحی میز می‌پردازیم.

میز-سفارشی-اداری

میزی در یک محیط کاری مدرن

metis نوعی میز است که شما علاقه دارید در یک محیط کاری مدرن و ظریف ببینید. طراحی بر اساس تولید چوب بلوط جامد است.میز نوع عملی برای ذخیره سازی اسناد کاغذی و کابلهای دستگاه های الکترونیکی است.

طراحی میز اداری به شکلی است که به شما امکان می دهد همه کابلها و سیمها

را به صورت منظم پنهان کنید و سطح دسترسی میز کار را تمیز و مرتب نگه دارید.

 

طرح-میز-اداری-mdf

میز اداری یو شکل

البته که همه کارها را نمی توان با استفاده از یک کامپیوتر انجام داد.

بعضی از امور هنوز نیاز به قلم و کاغذ دارند.

این نکته ای است که میز اداری مانند یو برای آن ساخته شده است.

یک طراحی ساده، ظریف و کاربردی می‌باشد که دارای یک سطح نوشتن چرمی است.در آن دو جعبه با محل عبور کابل پیش بینی شده است که در صورت استفاده از وسایل الکترونیکی بتوان استفاده نمود.  

 

طراحی-انواع-میز-اداری

میز پایه فلزی

این مدل نوع طراحی آن کلاسیک محسوب نمی‌شود. میز از چوب ساخته شده و دارای پایه فلزی است. در قسمت بالا دارای درب است که باز می شود. مجهز به دو کشو اصلی بزرگ و دو کشو کوچکتر، برای ذخیره سازی چیزهایی مانند کاغذ، قلم و دیگر وسایل مورد نیاز است.

میز اداری خاص

طراحی میز اداری همراه با سادگی و قابلیت کاربری بالا است. میز اداری با دارا بودن قسمت ذخیره سازی به مرتب بودن آن در زمان کار کمک می‌کند. میز اداری دارای پایه های بلند و باریک است و سطح میز از بامبو می‌باشد که سازگار با محیط زیست است. قسمتهای ذخیره سازی دارای پوشش های فلزی با رنگ غیر قابل تغییر هستند. طراحی یک چالش همیشگی برای رفع نیازهای مشتریان است که این دسته از انواع میز اداری بر همین اساس طراحی و تولید شده‌اند.

طراحی-میز-مدیریت-اداری

میز اداری شیک

این یک طراحی پر زرق و برق است که در نمایشگاه مبلمان اداری میامی ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. میز اداری شیک و ظریف با شکل هندسی جالب و چشمگیر که که زاویه ها و خطوط صاف شکوه پیچیده ای به آن بخشیده است.نوع طراحی برای قسمت های مدیریتی شرکت ها می‌باشد.

میز اداری لوکس

طراحی با روش شکست ساختار است که طراح آن لئون گیرا است و سازنده آن شرکت GIORGETTI است.میز اداری برای فضاهای مدرن است که لوکس بودن اهمیت دارد. در ساخت میز از چوب با روکش افرا استفاده شده است. دارای ۵ کشو با ریل کاملا انحصاری است همچنین پایه مخروطی از آلومینیوم اکسترود شده ساتن است. خاص، لوکس و بسیار شیک نظریست که بسیاری از منتقدان در مورد طراحی لئون گیرا داده اند.

طراحی-میز-های-اداری

میز کوچک

میز کوچک متناسب با محیط های مسکونی و اداری بوده است که کمترین فضا را اشغال کند. میز دارای یک منطقه ذخیره سازی ویژه است که در  طرفین و پشت آن قرار دارد. ابعاد میز شاید کوچک باشد، اما نوع طراحی برای کارهای بزرگ است.

استاندارد-طراحی-میز-اداری

میز مدرن

کاربری آن بیشتر برای امور سرگرمی در نقاط تفریحی شرکتهای مدرن است. نوع طراحی بر اساس مقاومت حداکثری در فشار است. طراحی میز به عهده JEAN-FRANCOIS بوده است که به میز اداری خاص مشهور است. متریال آن از نوع چوب بادوام است. یک مبلمان اداری شیک که شما را به دنیای کودکان منتقل می‌کند.

 

طراحی-میز-کار-اداری

میز ساده

طراحی میز اداری Around.U ساده و ظریف است، می توانید این محصول زیبا را در فضاهای مختلف از جمله دفتر کار، خانه، اتاق نشیمن یا حتی یک اتاق خواب تصور کنید. این یک میز تحریر مدرن می‌باشد و توسط کریستینا ماکتوا طراحی شده است. سبک از نوع کلاسیک است که خطوط ساده آن را شیک و زیبا نموده است. طراحی میز بسیار گرافیکی و باز است و تقریبا هیچ یک از قابلیت های میز اداری را ندارد.

طراحی ممکن است ساده باشد اما همچنان فضای زیادی برای

ذخیره سازی دارد ولی به دلیل باز بودن میز همواره باید مرتب نگه داشته شود.

 

طراحی-میز-اداری-شیک

میز چوبی

میز دارای ظاهر ساده و بی نظیر است نام میز  ,Noga ساخته شده توسط Branca است.

این میز از چوب براق ساخته شده است و نمایی بسیار شیک و ظریف دارد.

Noga  با دو نوع چوب بلوط و گردو است.

قیمت آن تنها تفاوت در تولید این محصول است و از نظر مقاومت هر دو دارای پایداری مطلوبی هستند.

طراحی-میز-اداری-ام-دی-اف

میز سفارشی

بدیهی است که بسیاری از طراحان معروف به ما انواع میز مردن و شیک را معرفی می‌کنند

اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید انتخاب کنید که خودتان باشید.

در حقیقت طراحی می تواند بسیار ساده باشد و فرصت برای سفارشی سازی ارائه دهد.

به عنوان مثال شما می توانید از دو قفسه 

کتاب کوچک  Ikea استفاده کنید و از آنها برای پشتیبانی از میز استفاده کنید و یک تخته چوب در بالای صفحه قرار دهید. اکنون طراحی میز را به سادگی و با کمترین هزینه انجام دادید.

 

طراحی-میز-اداری-مدرن

اداری اوریگامی

طراحی میز اداری اوریگامی توسط darko mesek انجام شده است و شرکت fireat آن را عرضه نموده است.

این محصول هیچ قسمتی برای ذخیره سازی ندارد اما نمای منحصر بفرد آن

بسیار باشکوه است و شرکت عرضه کننده این میز را

در رنگهای مختلف با قابلیت سفارشی سازی ارائه می‌کند.

طراحی بسیار ساده و در عین حال خاص و لوکس است .

 

میز-اداری-ساده

میز اداری buros

میز buros با ویژگی های ذخیره سازی و نیازهای کاربردی به شیوه ای متفاوت است.

میز دارای یک ساختار چند لایه است که به کاربر اجازه می دهد بخش داخلی را بیرون بیاورد تا بتواند فضای کار بیشتری را در هر زمانی که لازم باشد به دست آورد. میز توسط Valerie Windeck برای Malherbe Edition طراحی شده است و مبنای آن، صرفه جویی در فضا، ساده، مدرن و عملی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *