وبلاگ و اخبار

مزایای پارتیشن اداری

مزایای-پارتیشن-اداری-دوجداره

مزایای پارتیشن اداری بسیار فراتر از معایب آن است که بتوان از آن چشم پوشی کرد.دفتر کار بطور دائم در حال تغییر است. با تغییر الزامات کسب و کار و نحوه کار، نیازها نیز در حال حرکت هستند. روزگاری همه ما در دفاتر کار نامنظم و گاه باز و گاهی در حصار دیوارها مشغول کار بودیم، سپس دفاتر کاری شکل گرفت که ماژولار بودند. اما واقعا اگر نیاز دارید که طرح دفتر کار خود را بطور منظم تغییر دهید، چه کاری باید انجام دهید.

یک چیز است که می تواند نعمت صرفه جویی در هزینه شما و همچنین داشتن طیف وسیعی از مزایای دیگر را داشته باشد و آن مزایای پارتیشن اداری است.

پارتیشن اداری به عنوان یک صفحه جدا کننده شناخته می‌شود که موجب شکل گیری ایستگاه‌های کاری می‌شود و بنابراین به حریم شخصی و دامنه وسیع تمرکز کمک می‌کند. نکته مهم این است که در صورت نیاز، می‌توانید یک پارتیشن را بردارید، جابجا کنید و حتی به دور بیندازید بدون آنکه روند‌های کاری شما را برای مدت طولانی مختل کند.

دیوارها وقتی بالا رفتند دیگر امکان جابجایی ندارند اما یک پارتیشن به راحتی از نظر موقعیت قابل تغییر است و حتی امکان تغییر ارتفاع بصورت کلی و یا جزیی را فراهم می‌کند. دلایل زیادی برای استفاده ازمزایای پارتیشن اداری وجود دارد از جمله :

 

مزایای-پارتیشن-بندی-هارد

حفظ حریم خصوصی کارمندان از بزگ‌ترین مزایای پارتیشن اداری

ایجاد فضاهای کاری مشخص، بدون تهاجم فضایی از یک میز به میز دیگر

کاهش صدا

ایجاد ظاهری مدرن و زیبا

انعطاف پذیری هنگام جابجایی یک دفتر

شما می‌توانید از پارتیشن شیشه‌ای و یا پرده کرکره استفاده کنید، می‌توانید تا سقف امتداد دهید و یا فقط به عنوان یک جدا کننده کوتاه از آن استفاده کنید، مهمترین نکته دامنه زیادی از انتخاب است که برای شما فراهم شده.

بنابراین، اکنون می دانیم که چرا یک تجارت ممکن است بخواهد از پارتیشن اداری استفاده کند، بیایید در مورد مهمترین مزایای پارتیشن اداری به دست آورد صحبت کنیم.

پارتیشن-فضایی-اداری

توهم فضایی

از پارتیشن شیشه‌ای شفاف می توان برای ایجاد توهم فضایی، بیشتر از آنچه در واقع وجود دارد، استفاده کرد این نوع همچنین باعث افزایش نور طبیعی می شود. همه ما می دانیم که یک فضای اداری سبک و زیبا بسیار سودمندتر از فضای تاریک و دلگیر است و در واقع می تواند باعث افزایش عملکرد کارمندان نیز شود. برای ایجاد این توهم از انواع پارتیشن شیشه‌ای استفاده می شود که می‌تواند استفاده بی مورد از نور غیر طبیعی را بکاهد.

هرچه نور طبیعی در فضا بیشتر باشد، اوضاع کار بهتر می شود.


انواع محصولات پارتیشن اداری را از اینجا مشاهده نمایید


ظاهر جذاب از دیگر مزایای پارتیشن اداری

شما می توانید هر نوع پارتیشن اداری مورد نظر خود را انتخاب کنید، ولی در هر صورت می توانید برای تزریق رنگ اقدام کنید، برای ایجاد یک پرش نور و ایجاد ظاهری مدرن و حرفه ای به سراغ یک نسخه روشن بروید. رنگ‌های روشن در محیط به افزایش فضای ظاهری کمک می‌کند هر چند استفاده از رنگ‌های مکمل تیره نیز در صورت تناسب با دکوراسیون داخلی، بسیار در زیبایی موثر است. زمانی که ارتفاع را تا سقف امتداد می‌دهید برای آنکه فضا تنگ و دلگیر نشود، رنگ‌ها تاثیر بیشتری پیدا می‌کنند. و این از اساس ترین مزایای پارتیشن اداری است.

بطور کلی داشتن پارتیشن بسیار بهتر از دیوار است زیرا مهمترین مزیت آن افزایش بهره‌وری و عملکرد است.

مزایای-پارتیشن-تک-جداره

قسمتها از دیوارها جدا شده اند

تقسیم یک فضا با پارتیشن اداری در مقایسه با دیوارهای سنتی بسیار ارزان‌تراست. ما همچنین باید به این واقعیت بپردازیم که می توانید یک پارتیشن را به راحتی جابجا کنید، اما نمی توانید یک دیوار را جابجا کنید!

اگر تصمیم دارید دفتر خود را در آینده جابجا کنید، یا اگر نیاز به گسترش دارید،

ده‌ها برابر راحت‌تر هستید اگر از پارتیشن اداری استفاده کنید.

 

علاوه بر این، پارتیشن‌ها در صورتحساب انرژی خود به شما پول می دهند، زیرا دیگر نیازی به گرم کردن و نورپردازی اتاق دیگری ندارید. شما فقط از یک اتاق استفاده می کنید فقط به روش متفاوتی تقسیم کرده‌اید که البته بدان معنی است که شما از همان میزان نور و انرژی استفاده میکنید.

 

انواع پارتیشن اداری

انعطاف پذیری اضافی

اگر تصمیم دارید در آینده شغل خود را تغییر دهید، کارمندان خود را زیاد کنید، یا تصمیم دارید که دفتر را به طور کامل جابجا کنید می‌توانید پارتیشن اداری را انتخاب کنید. تقسیم بندی جدید در مکان جدید با همان پارتیشن‌های موجود. بنابراین مزایای پارتیشن اداری در الزامات طراحی دفتر، میزان بیشتری از انعطاف پذیری را برای مشاغل ارائه می دهد.

برای بسیاری از مشاغل، انعطاف پذیری عامل اصلی تصمیم گیری در مورد نوع پارتیشن بندی است.

نشنیدن صدا

وجود پارتیشن اداری در واقع به کاهش سطح سر و صدا کمک می کند، حتی اگر پارتیشن تا سقف امتداد نداشته باشد. این مزیت باعث ایجاد تمرکز می‌شود زیرا کارمندان شما قادر خواهند بود روی کار مورد نظر بنشینند و فعالیت کنند، بدون اینکه حواسشان به آنچه که در کنار آنهاست معطوف شود و یا تلاش کنند مشکل دیگری را حل کنند. در یک محیط پر سر و صدا حفظ حریم خصوصی را باید در نظر بگیرید، با استفاده از پارتیشن اداری، فضای شخصی و ایمنی را برای کارمندان بوجود می‌آورید که برای رفاه شغلی بسیار حیات است.

نتیجه

آیا به فکر جابجایی دفتر خود هستید و نمی دانید چگونه فضای جدید را طراحی کنید؟ در این حالت، پارتیشن ها می توانند پاسخی برای سوال شما باشند. تنظیم فضای جدید و بخش بندی‌های مختلف با استفاده از پارتیشن اداری بسیار ساده است. ساماندهی فضا به شکلی که در بودجه شما صرفه‌جویی کند و در عین حال موجب افزایش زیبایی محیط کار نیز گردد. به تمام مزایای پارتیشن اداری ایجاد حریم خصوصی و افزایش راندمان را نیز اضافه کنید. پارتیشن اداری پول شما را برای آینده حفظ می‌کند.

برای دریافت مشاوره رایگان حضوری با واحد فروش تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *