وبلاگ و اخبار

۸ نکته مهم قبل از پارتیشن بندی دفتر کار

پارتیشن-بندی-دفتر-کار

۸ نکته مهم قبل از پارتیشن بندی دفتر کار

پارتیشن بندی دفتر کار اولین قدم در طراحی داخلی دفتر کار می باشد. اتاق های اداری عامل اصلی در فرهنگ اداری، هزینه ها و بهره وری هستند. طراحی دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضای کاری مناسب برای کارکنان یکی از بزرگترین تصمیمات در راه اندازی و یا بازسازی یک واحد اداری است. هر واحد اداری می تواند یک فضای کارآمد و خلاق را برای هر کارمند ایجاد کند. یک روش مناسب برای ایجاد اتاق های هر دفتر کار پارتیشن بندی است.

قیمت-پارتیشن-بندی-دفتر-کار

۸ عامل مهم در هنگام ایجاد واحد اداری وجود دارد که در این مقاله به آن می‌پردازیم :

۱. نیازهای فضا و در دسترس بودن

اولین گام در پارتیشن بندی یک فضای جدید این است که بدانید چقدر فضای مفید دارید. چه نوع میز اداری و چه مدل پارتیشنی را میخواهید؟ این بدان معناست که برنامه دقیقی از الزامات موجود را در هر دفتر کار بررسی کنید. به یاد داشته باشید برای اینکه بتوانید حداکثر تعداد میز را در اتاق قرار دهید، تعداد میز اداری تنها کافی نیست، تمامی وسایل مورد نیاز در هر واحد را لیست کنید حتی سطلهای زباله.

۲. راحتی کارمندان

اگر می خواهید کارکنان در فضایی که در آن اکثر وقت خود را صرف می کنند راحت و سازنده باشند، قبل از هر اقدامی برای پارتیشن اداری به نیاز آنها توجه کنید. اگر قصد پارتیشن بندی را دارید از یک استاندارد پیروی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند در آن فضا راحت و آسوده به کار خود بپردازند. اگر مایل هستید که در طول زمان، کارکنان خود را حفظ کنید، باید سرمایه گذاری شما منطبق بر خواسته های آنان از یک دفتر کار باشد. برای اجرای پارتیشن بندی اطمینان حاصل کنید که برای هر فرد فضای مناسبی بر اساس مترمربع و تجهیزات مورد نیازش وجود دارد و پیش بینی های لازم را برای آینده هم در نظر بگیرید.

۳. قیمت پارتیشن بندی

پس از تعیین تعداد و اندازه هر دفتر کار، گام بعدی در نظر گرفتن بودجه شما است. اولویتها در طراحی هر دفتر بر اساس پارتیشن بندی و تجهیزات مورد نظر در نهایت بر اساس بودجه شما امکان اجرا پیدا می‌کنند. برای مثال، ممکن است بتوانید با استفاده از پارتیشن دست دوم از یک  فروشنده معتبر، در هزینه ها صرفه جویی کنید. اما اگر پول کافی در اختیار دارید، می توانید برای تغییر در سبک و مدل کسب و کار خود و افزایش کارایی کارمندانتان و در نتیجه بهبود درآمدزایی خود نسبت به طراحی مدرن دفتر کار خود اقدام کنید.

 

۴. فضای خصوصی

هر کس در طی زمان کار حریم خصوصی کمی دارد، اما برخی از مشاغل  نیاز به فضای کاری بیشتری نسبت به دیگران دارند. اگر تیم شما اطلاعات وارد شده، تجزیه و تحلیل یا نوشتن اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهد، نیاز به یک فضای آرام برای کار دارد، برای این دفاتر کار، باید پارتیشن بندی با دیوارهای بلندتر و فضای محصور برای کاهش سر و صدا ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید برای این دفاتر در صورت نیاز، از فایل اداری و کمد قفل دار هم استفاده شود. اگر تیم شما زمان زیادی را در مکالمه و تعامل با یکدیگر صرف می کند، انواع پارتیشن بندی کوتاه مناسب تر خواهد بود. در این دفاتر کار استفاده از میز گروهی به استفاده بهینه از فضا کمک می‌کند.   

پارتیشن-بندی-محل-کار

۵. خرید محصولات دکوراسیون داخلی

مکان های بسیاری برای خرید مبلمان اداری وجود دارد. اگر شما به تجهیز زیبای دفتر کار خود می‌اندیشید، با یک فروشنده معتبر مبلمان اداری و مجری پارتیشن بندی اداری کار کنید تا به شما کمک کند طرح خود را به واقعیت تبدیل کنید. از نظر تیمهای طراحی و مشاوره آنان استفاده کنید. یک طرح خوب با یک اجرای مناسب کامل می‌شود.

در تعامل با یک فروشنده خوب به یک طرح ایده آل بر اساس بودجه خود می رسید.

برای یک خرید مناسب می‌توانید این سوالات را بپرسید:

  • محصولات دارای ضمانتنامه هستند؟
  • زمان اجرای پروژه پارتیشن بندی چقدر است؟
  • آیا هزینه حمل و نقل محاسبه می‌شود؟
  • در صورت آسیب دیدن محصولات چه فرآیندی برای استفاده از گارانتی باید طی شود؟
  • در صورت خرید مجدد آیا شامل تخفیف می‌گردد؟
  • آیا گزینه مقرون به صرفه دیگری وجود دارد؟
  • آیا نصب پارتیشن و مبلمان اداری بصورت مستقیم توسط شرکت شما انجام می‌شود؟

۶. حمل و نقل پارتیشن اداری

حمل و نقل می تواند یک هزینه عمده در اجرای پارتیشن بندی دفتر کار و تهیه مبلمان اداری باشد. علاوه بر این، زمان استفاده از محصولات و اجرای آنها منوط به محل خرید است. به همین دلیل از فروشندگان معتبر در فاصله کوتاه از خود اقدام کنید تا علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل مدت زمان دریافت خدمات نیز کاهش یابد. حس اطمینان خرید در فاصله کوتاه عمیق تر است و زمان و کیفیت استفاده از خدمات بهینه تر است.  

۷. خرید مقایسه ای پارتیشن بندی اداری

یافتن یک فروشنده معتبر به این معنی نیست که آن تنها و بهترین گزینه است.

نوع ارائه خدمات، شرایط گارانتی، زمان اجرای پروژه، رضایت مشتریان سوابق کاری و خدمات آتی شرکت از نکات مهم در انتخاب فروشنده معتبر است. همچنین نزدیکی شرکت خدمات دهنده به محل اجرای پروژه نیز از اولویتهای خرید باید باشد.

خرید مقایسه ای در محصولات دکوراسیون داخلی به کاهش هزینه ها کمک می نماید.

دریافت شرایط خرید از فروشندگان امکان درک صحیح جزئیات

را می‌دهد و در نهایت به مقایسه و انتخاب درست منجر می‌شود.

۸. توجه به جزئیات در اجرای پارتیشن بندی و تهیه مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری و اجرای پارتیشن بندی دفتر کار همیشه باید با دقت و با توجه به جزئیات انجام شود.

فروشنده هیچ وقت نباید بدون توافق کتبی و زبان مشخص برای فهم شرایط قرارداد، به اجرای پروژه بپردازد. در صورت عدم اطمینان و درخواست سفارش خرید، سؤال ها را مطرح کنید و در صورت تمایل در مورد درک خود اطمینان حاصل کنید. دوبار کل اعداد و اندازه گیری ها را برای سفارش بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که در طی روند پروژه تغییری در رنگ، مدل و ابعاد اتفاق نمی‌افتد.

به تناسب رنگ پارتیشن بندی و مبلمان اداری خود توجه ویژه ای داشته باشید.

اگر می توانید، سعی کنید به طور مستقیم با فروشنده خود کار کنید تا سردرگمی کاهش ‌یابد.

این امر نه تنها هزینه ها را کاهش می‌دهد بلکه ارتباط مستقیم،

به حل احتمالی مشکلات در زمان اجرای پروژه نیز کمک می‌کند.

اجرای پارتیشن بندی مدرن در دفتر کار بر رونق کسب و کار شرکت شما و بهره وری کارکنان شما تاثیر می گذارد. کشف نیازهای رقابتی می تواند دشوار باشد، اما با دانستن نیازهای شما و کار با فروشندگان مبلمان اداری معتبرمی توانید روند را ساده کرده و به اهداف خود برسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *