وبلاگ و اخبار

آسایش و راحتی و 7 راه ساده برای دستیابی به آن

محل-آسایش-و-راحتی

روش‌هایی برای دستیابی به راحتی و آسایش

آسایش یک پناهگاه است. خوشبختانه برای ایجاد راحتی نیازی به انجام کارهای خارق العاده نداریم، زیرا این چیزی است که از قبل در درون هر یک از ما و اطرافیان وجود دارد. راحتی واقعی را می‌توان در متن زندگی روزمره یافت و این لطف است. فقط باید بازوهایمان را باز کنیم و آن را دریافت کنیم. فقط باید دستهایمان را باز کنیم و به او بسپاریم.

به تازگی ، در یک بعد از ظهر یکشنبه گرم ، من و همسرم در باغ خود وقت می گذراندیم ، گیاهان را هرس و گل ها را آبیاری می کردیم و برگهای خشک جمع آوری می‌کردیم. ما شروع به صحبت در مورد مادر و پدرم کردم که طی یک دهه گذشته درگذشتند. من و همسرم به هر دوی آنها بسیار نزدیک بودیم و آنها را بزرگان مهم در زندگی خود می دانستیم. در حالی که قلبهای ما از خاطرات و عشق به آنها پر می شد ، اشک بر گونه های ما جاری شد. آنها اشک از دست دادن ، عشق و آسایش و خاطرات و احساسات بودند. به اشتراک گذاشتن راحتی با یکدیگر، تجربه انسان از زندگی را عمیق‌تر می‌کند.

 

آرامش-درونی-در-انسان

چگونه می توانیم هدیه آسایش و دلسوزی را به خودمان، خانواده، دوستان و جامعه هدیه دهیم ؟؟؟

آسایش به خودمان و آوردن آسایش برای دیگران همان چیزی است که ما آن را تمرین معنویت می‌نامیم. چگونه می توانیم هدیه آسایش و دلسوزی را به خودمان ، خانواده ، دوستان و جامعه خود و نیز به دنیای اطراف خود ارائه دهیم؟ به روش های ساده و عملی. ما آنچه را که باید بدهیم به اشتراک می گذاریم. ما یک کلمه مهربان ، لبخند ، آغوش ، قلب دلسوز ، ابراز قدردانی و گوش باز را ارائه می دهیم.

 

ما می توانیم آسایش را به روش های بسیار سریع به اشتراک بگذاریم. وقتی متوقف می شویم و به شخص دیگری گوش می دهیم ، با کودک کتاب می خوانیم ، لحظه ای که با پدر و مادرمان  تماس می گیریم ، با یک دوست می خندیم ، وقت می گذاریم برای کسی دعا کنیم ، یا وقت خود را به کسی برای همدردی هدیه می‌کنیم و یا به نیازمندان کمک می‌رسانیم … راههای ساده برای ایجاد راحتی در زندگی خودمان و دیگران ایجاد کرده‌ایم.

 

همه ما پیام آوران آسایش هستیم، تا راحتی و شفقت را همرسانی کنیم…

در احتیاج به آسایش، با یکدیگر همبستگی پیدا می کنیم.

فقط توجه، ذهن ما را به این امر متصل می‌کند که به قدرت راحتی در زندگی روزمره خود متصل شویم و اجازه دهیم که شفقت حضور شفابخش در دنیای ما داشته باشد. به این ترتیب، ما عمق تجربه انسانی خود را لمس می کنیم و می‌دانیم که تنها نیستیم. همه ما پیام آوران آسایش هستیم، که خواسته شده اند آسایش و شفقت را به جهانیان برسانند.

 

ایجاد-آسایش-و-راحتی-برای-خود

 7 راه ساده و قدرتمند برای پرورش آسایش هر روز

کند شوید و حضور بیشتری داشته باشید.

امروز وقتی از کسی می‌پرسی ، “چطوری؟”  بصورت کوتاه جواب می‌دهد.

کمی کند شوید و به هنر گوش دادن اعتماد کنید . این همه عجله برای زندگی واقعا لازم نیست.

با کسانی باشید که به شما لذت استراحت را یاد می‌دهند

با هم ، برای لذت بردن از یک پیاده روی ، دیدن یک نمایش هنری ، دعا یا مدیتیشن ، تماشای یک فیلم خنده دار ، گوش دادن به موسیقی و … حتی بالا بردن پا برای کاهش خستگی روزانه و ایجاد آسایش بدون دغدغه … آرام … آرام

برای ایجاد راحتی بیشتر در خانه خود روشهای ساده پیدا کنید.

یک خانه راحت  هم برای همه کسانی که در آنجا زندگی می کنند و هم برای مهمانان سودمند است.

گل های تازه را در اطراف خود قرار دهید ، غذای مورد علاقه خود را بپزید ، یک کمد را پاک کنید و وقت بگذارید تا از افرادی که با آنها زندگی می کنید تشکر کنید.

 

آسایش-و-راحتی-در-محل-کارتصویری را تصور کنید که هر انسانی را به هم وصل می کند.

اتصال به اینترنت زندگی شما را راحت می‌کند اما مگر ما انسان نیستیم تا منبع آسایش یکدیگر باشیم.

کنار هم باشید و از اینترنت به اندازه کافی استفاده کنید.

چیزی را هدیه دهید که باعث آرامش است

این می تواند یک کتاب ، یک عکس ، یک مجسمه ، یک تسبیح یا یک ژاکت نرم باشد.

این هدیه را به عنوان نشانه حمایت و دلسوزی به اعضای خانواده بدهید.

بگذارید کارهای روزمره شما یک منبع آسایش مداوم باشد.

در روز خود آیین ها را بخاطر بسپارید و لذت ببرید. از لذت و راحتی که از اولین جرعه چای یا قهوه خود در صبح به دست می آورید ، از خواندن کتاب الهام بخش ، از یک نماز منظم یا یک تمرین متمرکز یا از آغوش گرفتن به یک دوست عزیز لذت ببرید.

برای آسایش کسی ، کارت ، متن یا ایمیل بفرستید.

یک مناسبت خاص را به خاطر بسپارید ، یک موفقیت را تایید و تصدیق کنید ، ابراز قدردانی کنید.

یک کارت پستال گرم و دلگرم کننده برای دوستان بفرستید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *