وبلاگ و اخبار

انواع میز مدرن اداری 2020

انواع میز مدرن اداری را میتوان بر اساس سلیقه و محیط موجود انتخاب نمود.

البته که برای این انتخاب باید نکاتی را در نظر داشت.

چرا میز مدرن اداری ؟؟؟

میز مدرن اداری اولین چیزی است که مشتریان شما هنگام ورود می بینند، دکوراسیون داخلی و جزییات آن در مورد شغل شما صحبت می‌کنند. میزان زیبایی و توجه به طراحی داخلی، اثر بسیار زیادی بر روی مشتریان دارد. آنچه ما از کسب و کارمان می‌خواهیم افزایش بهره‌وری و سودآوری است که در گرو تاثیر حداکثری بر روی مشتریان است.

این که دفتر کار شما کوچک است یا بزرگ در این نکته تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

نکته مهم در طراحی دکوراسیون اداری مبتنی بر آسایش و راحتی کارمندان است از این رو در سال 2020 بیش از پیش به مبلمان اداری مدرن که شامل میز مدرن اداری و صندلی مدرن اداری احتیاج خواهید داشت.

در این مطلب به چرایی استفاده از میز مدرن اداری و همچنین جدیدترین مدل‌های آن بر اساس متریال می‌پردازیم:

 

میز-اداری-مدرن-قیمت

از میز کار خود ناراضی هستید؟ شاید وقت تغییر آن فرا رسیده باشد

 

 

کارمندان راحتی و کیفیت می خواهند

نیروی کار شما مهمترین دارایی شماست و کارمندان شما کسانی هستند که روزانه در محل کار خود ساعتهای طولانی مشغول فعالیت هستند. بله، شما مبلمان اداری زیبایی را می خواهید که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشند، اما اگر نخواهید که کارکنان خود را با زیبایی محل کار دریابید، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که همه چیز از بهره وری کارکنان گرفته تا نرخ رضایت شغلی را تحت تأثیر قرار دهد. قبل از هر چیز نیازهای آنها را در انتخاب این مبلمان در نظر بگیرید. شاید یک نظرسنجی از منظر نیروی کار شما وضعیت خوبی را به شما ارائه دهد.

آنها می خواهند میز مدرن اداری راحت داشته باشند، و شما می خواهید مبلمان، بادوام باشد که بودجه را در آینده کاهش دهد و نیازی به تعویض و جایگزینی در کوتاه مدت نداشته باشد. بنابراین اجازه دهید نگاهی به گزینه های موجود با کیفیت مطلوب به عنوان انواع  میز مدرن اداری بیاندازیم.

 

میز-کار-مدرن-اداری

میز مدرن اداری دارای راحتی و کیفیتی است که میز فعلی شما فاقد آن است

انواع میز مدرن اداری

میز مدرن چوبی

کیفیت مواد چوبی برای انواع میز بسیار متفاوت است.

چوب های سخت مانند چوب ماهون، گردو، گیلاس یا بلوط از زمان‌های گذشته در دفاتر کار مورد استفاده بوده‌اند و همچنان جزء انواع میز مدرن چوبی محسوب می‌شوند و شمامل طرح‌های متنوعی هستند که همچنان زیبا و شکیل هستند.

با این حال، انواع میز مدرن چوبی طبیعی از قیمت بالایی برخوردار هستند. برای به حداقل رساندن بودجه، امروزه انواع روکش مصنوعی وجود دارد که علاوه بر زیبایی، قیمت کمتری نسبت به میز مدرن چوبی دارد.

همانطور که انتظار می رود، با کاهش قیمت کیفیت میز هم کم می‌شود.

اما در برابر قیمت پرداختی، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

اگر شما از علاقمندان به محیط زیست باشید حتما از این دسته متریال استفاده خواهید کرد زیرا آسیب بسیار کمتری به طبیعت وارد می‌کند.

 

ميز-مدرن-اداري

میز مدرن چوبی مظهر زیبایی بی انتهاست

 

میز شیشه‌ای اداری

میز شیشه‌ای اداری در محیط کار تعادل ایجاد می‌کند. از دوام بالایی برخوردار هستند ولی در مقایسه با انواع میز مدرن اداری چوبی شکننده هستند. برای پروژهای خلاقانه میز شیشه‌ای اداری همواره یکی از گزینه‌های بی‌نظیر است که طراحان به استفاده از آن علاقه زیادی نشان می‌دهند.

میز شیشه‌ای اداری برای محیط های حرفه‌ای که ضریب امنیتی کمتری نیاز دارند مناسب است زیرا در هر صورت شکننده بودن شیشه امنیت را کاهش می‌دهد.

میز شیشه‌ای اداری با متریال‌های دیگر مانند چوب و فلز امکان ترکیب شدن را دارد که این از جمله مزایای بی‌نظیر استفاده از میز شیشه‌ای اداری است زیرا با هر ترکیب دکوراسیون داخلی قابل هماهنگ سازی می‌باشد.

اگر میخواهید دفترکار شما حرفه‌ای به نظر برسد و تفاوت چشمگیری ایجاد کند از میز شیشه‌ای اداری بهره بگیرید.

 

خرید-میز-مدرن-اداری

هیچ میز مدرن اداری بدون صندلی اداری مدرن کامل نیست

 

میز مدرن پایه فلزی

روندها نشان دهنده احیاء مواد فلزی در طراحی مدرن اداری است و این گزینه از تنوع زیادی برخوردار است.

میز مدرن پایه فلزی از مجموعه گوناگونی از مواد مختلف قابل اجراست که دفتر شما را می‌تواند به یک گالری هنری تبدیل کند.

میز مدرن پایه فلزی یکی از با دوام ترین انواع میز مدرن اداری است که برای ارتقاء دفتر کار بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. شاید یکی از معایب این دسته را بتوان انعطاف پذیری کمتر نسبت به سایر انواع میز مدرن اداری دانست.

البته امروزه تولید کنندگان برای برخی از انواع میز پایه فلزی،

مواردی را برای تغییرات پیش بینی می‌کنند که در صورت نیاز بهتر است از این موارد استفاده کنید

که قطعا هزینه‌های احتمالی در آینده را کاهش خواهد داد.

 


مقاله جالب انتخاب درست کانتر پذیرش و میز منشی


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *