وبلاگ و اخبار

با انواع پارتیشن اداری بیشتر آشنا شوید

انواع-مدل-پارتیشن-اداری

انواع پارتیشن اداری دوجداره بسته به محیط کار و سر و صداهای مختلفی مانند زنگ تلفن، گفتگوی افراد ، تایپ و صدای صفحه کلید و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع پارتیشن اداری، اجازه می‌دهد تا یک دفترکار بطور صحیحی مدیریت شود. صداهای زیاد یک چالش بزرگ در محیط کار هستند که بر روی عملکرد فردی بسیار تاثیر می‌گذارند. کاهش تمرکز موجب اخلال در کار و در نهایت کاهش شدید راندمان می‌گردد.

 

قیمت-انواع-پارتیشن-اداری

 

انواع پارتیشن اداری راهی عالی برای اضافه کردن فضای جدید و یا تقسیم و جداسازی در دفتر کار هستند. آنها برای ایجاد یک فضای کاری مشخص و خصوصی ایده آل هستند. انواع  پارتیشن اداری به ساختن قسمتی کمک می کنند که موجب کاهش صدا می‌گردد و در نهایت منجر به بهره وری بیشتر می‌شود. انواع پارتیشن اداری دوجداره به ما این امکان را می‌دهد تا مناطق مناسبی را برای جلسات، کار خصوصی و حتی تفریح کارمندان ایجاد کنیم.

در این مطلب بطور کوتاه به سبک‌های مختلف انواع پارتیشن اداری می‌پردازیم تا راهنمای خوبی برای تصمیم گیری صحیح باشد.

 

انواع پارتیشن اداری دوجداره از لحاظ متریال

 

1. پارتیشن چوبی

مانند هر نوع تقسیم کننده دیگر، پارتیشن های چوبی نیز مزایای خود را دارند. انواع پارتیشن اداری چوبی، گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی کامل هستند، زیرا این دسته می توانند هر اتاق را بطور کامل ایجاد کنند و دسترسی کمتری بوجود آورند.

 

انواع-پارتیشنهای-اداری

 

برای بسیاری، این نوع از پارتیشن از نظر زیبایی شناسی جذاب است زیرا ظاهری بسیار محافظه کارانه به هر فضای اداری ارائه می دهد. برخی دفاتر کار از این پارتیشن اداری برای مناطق مرتبط که نیاز به حداقل سر و صدا و ایجاد حریم خصوصی دارند استفاده می کنند.

اگرچه چوب زیبایی طبیعی را ارائه می دهد، اما یکی از دغدغه هایی که با استفاده از آن در دفاتر بوجود می آید، ضعف آن در برابر آتش است. امروزه انواع پارتیشن اداری که با چوب تولید می‌شوند به ترکیب این ماده می‌پردازند تا مقاومت بیشتری در برابر آتش ایجاد شود.

 

2.پارتیشن MDF

پارتیشن چوبی با توجه به ملاحظات زیست محیطی و ضعف ایمنی که دارد امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. جایگزین آن انواع پارتیشن اداری MDF است که به نوعی چوب مصنوعی بشمار می‌آید.

 

انواع-پارتیشن-بندی-اداری

 

انواع پارتیشن اداری MDF در برابر آتش و رطوبت مقاومت بیشتری دارند، ضمن آنکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. به موارد ذکر شده کاهش اثرات مخرب به محیط زیست را نیز باید اضافه نمود.

 

3. پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی یا قاب های آلومینیومی نیز اغلب در دفاتر کار استفاده می شوند. این تقسیم کننده ها که اغلب با شیشه ترکیب می شوند، یک راه حل مطمئن برای تقسیم بندی در محل کار شما ارائه می دهند. آنها به عنوان یک ساختار محکم و مدولار در دسترس هستند که برای یک تجارت در حال رشد بسیار مناسب است.

 

انواع-پارتیشن-اداری-در-اصفهان

 

تقریباً مانند انواع پارتیشن اداری دوجداره چوبی و MDF، پارتیشن های آلومینیومی نیز از صدا گیری مناسبی برخوردار هستند. بسیاری از مدیران دفاتر به دلیل زیبایی و تغییر در سبک این گزینه را انتخاب می‌کنند.

 

4.پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن اداری شیشه ای امروزه در بسیاری از دفاتر استفاده می شوند.

این مدل مشابه قابهای آلومینیومی، بسیار قابل تنظیم هستند.

از شیشه‌های مات گرفته تا چاپ بر روی آن سبکهایی هستند که در پارتیشن شیشه‌ای قابل اجرا هستند.  

این پارتیشن‌های شفاف، ظاهری براق و به روز در دفاتر ایجاد می کنند که کاملاً قابل تشخیص است. انواع پارتیشن اداری شیشه‌ای محیطی باز و زیبا ایجاد می‌کنند که به جریان طبیعی نور کمک می‌کند و افراد بیشتری از نور طبیعی بهره می‌برند. پارتیشن شیشه‌ای به دلیل قاب بسیار ظریفی که دارد نمایی بسیار فراخ و زیبا بوجود می‌آورد.

 

پارتیشن-شیشه-ای-اداری

انتخاب انواع پارتیشن اداری مناسب

از آنجا که نیازهای تجاری به سرعت تغییر می‌کنند، ثابت شده است که انتخاب انواع پارتیشن اداری مقرون به صرفه ترین تصمیم است. به محض تغییر نیازها، این پارتیشن‌ها می توانند به سرعت ساخته و حذف شوند. بنابراین، می توان اتاق ها و فضاهای جداگانه ای را برای تأمین نیازهای رو به رشد در داخل دفتر ساخت. با این حال، قبل از انتخاب از میان انواع پارتیشن اداری دوجداره ، بهتر است مزایای استفاده از آنها را بدانید.

 

1. زیبایی شناسی

بدون شک یکی از نگرانی های اصلی هنگام انتخاب انواع پارتیشن اداری جذابیت بصری آن است. این عامل مهم است زیرا زیبایی شناسی، بخشی از مارک تجاری شماست. یک دفتر حرفه ای و جذاب جلوه اول و ماندگار بسیار خوبی را به مشتری ارائه می‌کند. توجه به اینکه چگونه هر پارتیشن می تواند ظاهر دفتر شما را بهبود بخشد یا بالا ببرد، بسیار مهم است.

 

سؤالاتی که باید در نظر گرفته شود عبارتند از: آیا شما به دنبال زیبایی شناسی سنتی هستید یا سبک نو؟  آیا شما یک ایده اداری در معرض دید و باز را در نظر دارید؟ برای فضای اداری معمولی، چوب مناسب است اما انواع پارتیشن اداری آلومینیومی و شیشه ای مدرن تر است و جذابیت بیشتری را نشان می دهد.

 

2. انعطاف پذیری

پارتیشن های چوبی به مراتب از پارتیشن های آلومینیومی یا شیشه ای مقاوم تر هستند. جابجایی یا تغییر مکان مجدد این دیوارها با توجه به نیازهای سازمانی در صورت نیاز می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

 

انواع پارتیشن اداری شیشه ای یا آلومینیوم انعطاف پذیری بیشتری را نشان می دهند زیرا به راحتی می توان آنها را برای رفع نیازهای جدید مجددا تنظیم کرد. آنها می توانند فضایی را ایجاد كنند كه برای بهره وری در دفتر شما مناسب تر باشد.

 

جدیدترین-مدل-پارتیشن-اداری

3. ارزش اقتصادی

انواع پارتیشن اداری دوجداره بسیار مقرون به صرفه هستند. ارزش اقتصادی، کاربردی بودن و قابلیت حمل آنها باعث می شود آنها برای بازسازی یک محل کار مناسب باشند. همانطور که تأکید شد، تحرک و صرفه جویی در هزینه آنها است که باعث می شود آنها برای بازسازی ادارات بسیار ایده آل شوند.

 

با انواع پارتیشن اداری می توان فضاهای جدید ایجاد کرد بدون اینکه دیوارهای موجود را خراب کنید و یا مدت طولانی کار را تعطیل نمایید.

4- حریم خصوصی

قبل از انتخاب انواع پارتیشن اداری، یک نکته بسیار حائظ اهمیت است.

چه مقدار فضای خصوصی و با چه ضریبی را نیاز دارید؟؟؟

سطح حریم خصوصی بسیار تعیین کننده ‌است.

بعنوان مثال پارتیشن شیشه‌ای بعلت دید زیادی که ایجاد می‌کند برای فضاهای خصوصی با امنیت بیشتر مناسب نیست.

انواع پارتیشن اداری چوبی، آلومینیومی و MDF که از شیشه مات و یا پرده استفاده کنند سطح خصوصی مناسبی بوجود می‌آورند.

 

دنیای تجارت در جریان و تغییر مداوم است.

مشاغل به سرعت در حال تغییر هستند و انواع پارتیشن اداری، راه حلی فوری برای تغییرات فوری و سریع هستند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب انواع پارتیشن اداری دوجداره ، با مشاوران سازینه چوب تماس بگیرید.

 


درباره پارتیشن اداری پیش ساخته بیشتر بدانید !!


 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *