وبلاگ و اخبار

طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی

طراحی-دفتر-کار-با-سنگ-طبیعی-زیبا

طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی ، می‌تواند برای محیط کار بسیار جذاب باشد. دفتر مدرن فضایی پویا و دعوت کننده است که از مشتریان و کارمندان با طراحی باز استقبال می‌کند. از آنجا که طراحان وقت می گذارند تا محیط کار را به یک محیط شیک و خلاق تبدیل کنند، زیبایی‌شناسی اداری به سرعت در حال تبدیل شدن به نمونه ای از فرهنگ و ارزش های شرکت می‌باشد و بهترین چشم انداز و نوآوری یک تجارت را به شما منتقل می کند.

طراحی-دفتر-کار-با-انواع-1سنگ

فراتر از ایجاد تاثیر در مشتری، طراحی دفتر همچنین بر خط اصلی شرکت تأثیر می گذارد و باعث افزایش بهره وری و سودآوری می شود. جنسلر، یک شرکت معماری و طراحی مستقر در نیویورک‌، گزارش می دهد که محل کار سنتی از داشتن یک فضای رسمی امروزه به فضایی رسیده است که فرآیند،  بهینه فناوری و نیاز حداکثری کارمندان را در بر می گیرد. تحقیقات آنها همچنین تاثیر چگونگی بهینه سازی طراحی و چیدمان فضای کاری را در عملکرد کارمندان مورد بررسی قرار داده است.

زیبایی و سازگاری سنگ طبیعی آن را به یک انتخاب ایده آل برای میز، کفپوش، دیوار، میزهای اتاق کنفرانس و موارد دیگر در سراسر یک محل کار مدرن تبدیل کرده است. طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی باعث زیبایی منحصر بفرد محل کار می‌شود.

طراحی-دفتر-2کار

ارگانیک بودن با طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی

معماران پیشرو، زیبایی فضای بیرون از منزل را به داخل دفتر کار می آورند. آنها تلاش می‌کنند تا هر چه بیشتر فضای کار را تبدیل به یک خانه در زمان مهمانی کنند که حس راحتی را در بر داشته باشد. هر نوع متریالی که در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند چوب، فلز و سنگ طبیعی و حتی رنگ‌های شاد، امروزه در دفاتر کار مورد استفاده قرار می‌گیرند که از این میان طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی یک حرکت انقلابی محسوب می‌شود.

دفتر-کار-طبیعی-3

سطوح سنگی گزینه مناسبی برای تکمیل محیط آلی است.

گرانیت، سنگ مرمر و سایر انتخاب های طبیعی الهام بخش خواسته های زندگی مدرن هستند.

بعلاوه، سفارشی کردن سنگ دلخواه خود با دکوراسیون داخلی موجود نیز بسیار آسان است.

در هنگام طراحی با سنگ طبیعی گزینه های گسترده ای وجود دارد و به شما امکان می‌دهد تا بر اساس هر سلیقه‌ای که دارید، انتخاب خوبی را در دسترس داشته باشید. واقعا مهم نیست که چقدر رویایی به دفتر کار خود فکر می‌کنید چون در هر شرایطی متریال مورد نظری از سنگ طبیعی وجود دارد که شما را راضی نگهدارد. سنگ طبیعی امروزه در رنگهای خاص، و ضخامت مورد نظر وجود دارد که متناسب با سلیقه و هزینه خود می‌توانید طراحی دفتر کار خود را انجام دهید.

طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی، یک رویای زمینی است که تحقق یافته است و پذیرش آن توسط هر چشم و سلیقه‌ای انکار ناپذیر است.

طراحی سازگار با محیط زیست

از آنجا که مشاغل مدرن و موفق به طور فزاینده نگرانی های زیست محیطی را در نظر می‌گیرند، بسیاری از معماران به دنبال راه های جدید برای طراحی پروژه های خود با پایداری طبیعی هستند. پیشرفت های تکنولوژیکی منابع بیشتری را برای این کار فراهم می کند، از جمله استفاده کارآمد از منابع طبیعی مانند سطوح سنگی آنتولینی که هم از لحاظ استفاده انرژی در ساختمان‌ها اقتصادی هستند و هم برای ساکنین آن محیطی سالم بشمار می‌روند. مواد معدنی آلی مانند انواع سنگ طبیعی کیفیت هوای استثنایی و مطلوبی را ارائه می‌کنند. طبیعت احترام ما را به خود در می‌یابد و به بهترین شکل به آن پاسخ می‌دهد.

سنگ طبیعی مادر مصالح ساختمانی محسوب می‌گردد. چون در تولید و حتی پرداخت آن از هیچگونه مواد نفتی استفاده نمی‌شود. بسیار پایدار است و نیاز به تعویض نخواهد داشت. از همه مهمتر 100 درصد قابل بازیافت است. به همین دلایلی که بیان شد طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی گزینه بسیار بسیار مناسبی است که تمامی دغدغه‌های یک واحد اداری مدرن را بر طرف می‌کند.

دفتر-کار-طراحی-4

از آنجا که سنگهای آنتولینی مستقیماً از زمین بیرون می آیند، به وفور عرضه می شوند و به انرژی کمتری نیاز دارند. دوام و ماندگاری بالای سنگ طبیعی همچنین بدان معناست که زیبایی و کیفیت فضای شما برای سالهای آینده تضمین خواهد کرد و نیاز به نوسازی و به روزرسانی های مکرر ندارد .

5-دفتر-کار-باز

فضاهای مفهومی باز

طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی در فضاهای کاری باز بسیار به زیبایی بیشتر محیط کار کمک می‌کند.

فضاهای مفهومی باز یکی از مدل‌های طراحی دفاتر کار مدرن است که روحیه کار تیمی را تقویت می‌کند و از حصارکشی هر واحد کاری به شدت جلوگیری می‌نماید.

برای دفاتر کار باز استفاده از سنگ طبیعی توصیه می‌شود.

به دلیل وسعتی که فضا بدون دیوار کشی بوجود می‌آورد، استفاده از سنگ طبیعی به شدت به زیبایی محیط اضافه می‌کند .

همچنین کارمندان حس بودن در یک محیط مدرن طبیعی را دارند و به نوعی خود را در طبیعت احساس می‌کنند.

حتی در استفاده از میزها و کانتر پذیرش نیز، سنگ طبیعی می‌تواند مورد استفاده باشد.

دفاتر-کار-زیبا-6

فلسفه موجود در مفهوم دفاتر کار باز موجب ایجاد همکاری گسترده می‌شود و باعث می‌شود تا کارمندان به جای تقسیم بندی، کار مشترک را آسان‌تر کنند. طراحی این دفاتر یک فرصت عالی برای گرانیت‌های زرق و برق دار و یا سنگ مرمر با شکوه و خیره کننده است.

نکته مهم

طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی در مدل مفهومی باز، باید به نحوی باشد که ترافیک محیطی را مدیریت کند به همین دلیل این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که از سنگ‌هایی استفاده شود که ترکیب محیطی را در کنار تفکیک بصری فضا به همراه داشته باشند.

همچنین مقاومت سنگ نیز بسیار اهمیت دارد، به عنوان مثال بسیار طبیعیست که یک کارمند فنجان قهوه خود را بر روی سطح میز وارونه کند، پس از سنگ طبیعی باید استفاده شود که مقاومت در برابر ریزش مایعات را داشته باشد یا در برابر کشیدگی وسایل بر روی سطح آن به راحتی آسیب نبیند.

طراحی-دفتر-کار-معماری-7

یکی دیگر از ویژگی های ایده های دفتر باز، یک فضای استراحتگاه است، جایی که یک کارمند می‌تواند به راحتی بنشیند و کمی از دغدغه‌های کاری فاصله بگیرد و به استراحت بپردازد. یک سنگ فرش سنگ طبیعی انتخابی جسورانه برای این قسمت خواهد بود. چون کارمندان شما شایسته‌ احترام هستند. تمرکز مداوم بر روی کار از میزان بازدهی افراد می‌کاهد برای کاهش اثرات خستگی طبیعی نکته اول توجه به طراحی دکوراسیون داخلی و سپس ایجاد فضاهای استراحت و دوری از کار است. طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی، یک حرکت مدرن بر اساس اصالت و طبیعت است، به همین علت کاملا سازگار با طبیعت انسان می‌باشد.

طراحی-دفتر-کار-ساده-8

رنگ سنگ طبیعی

سایه‌های روشن و شفاف، دوز انرژی و خلاقیت را برای فضای اداری فراهم می‌کند به خصوص هنگامی که در یک پس زمینه سفید قرار داشته باشد. لهجه رنگ‌های متضاد مانند بنفش و یا رنگ‌های درخشان در هر طیفی ار رنگ‌ها در سنگ طبیعی وجود دارد.

طراحی با سنگ طبیعی به هیچ وجه محدودیتی ندارد. شما با دسته‌ متنوعی از رنگ‌ها روبرو هستید که به راحتی قابل ترکیب با یکدیگر هستند.

طراحی-دفتر-کار-بیمه-9

نتیجه

طراحی دفتر کار با سنگ طبیعی، سازگارترین نوع متریال مورد استفاده در دکوراسیون داخلی است.

نیازهای ما بطور مداوم در حال تغییر با رویکردهای نوین هستند، سنگ طبیعی به دلیل ذات مدرن خود و سازگاری بسیار بالا و مناسب با هر منطقه‌ای، قطعا بهترین راه حل برای فضای اداری بشمار می‌رود.


5 دلیل برای استفاده از پارتیشن اداری در دفتر کار مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *