وبلاگ و اخبار

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر کشور آمریکا

برترین-طراحان-داخلی

معرفی طراحان داخلی برتر آمریکا

10 طراح داخلی برتر آمریکا که در زیر خلاصه ای از فعالیت و سبک آنها توضیح داده می‌شود. این 10 طراح را می‌توان به عنوان نوابق طراحی داخلی دانست.

چه کسی بهتر از مایکل اسمیت است تا کاخ سفید برای طراحی، او را انتخاب کند؟ وی بومی کالیفرنیا است و طراحی داخلی را قبل از ادامه تحصیل در موزه ویکتوریا و آلبرت در لس آنجلس آغاز نموده است. چگونه او به این جایگاه رسیده؟ در بازگشت به ایالات متحده آمریکا، اسمیت، کار خود را در آنتیک گپ آغاز نمود او امپراطوری طراحی خود را بر اساس دو اصل خیرگی چشم و بازگشت عمیق به گذشته بنا نمود. کار او یک تعادل زیبا از کلاسیکالیسم اروپایی و مدرنیسم آمریكایی را نشان می دهد، پروژه هایی با چیدمان مبلمان با یک پس زمینه زیباتر از مبلمان. طراحی منحصر بفرد و ساده از مشخصه های طراحیهای اسمیت بعنوان طراح داخلی است.

لحظه ای که کار طراح بلافاصله با یک نگاه سریع قابل تشخیص است. این نشانه قطعی طراحی ورستلر است که این صنعت را فتح کرده است. کلی ورسلر بعد از ایجاد شرکت طراحی داخلی خود تا سطح جهانی رشد کرده است، وی در سالیان گذشته شاهکارهای بسیاری خلق کرده است. این اتاق نشیمن با رنگهای جذاب که در بورلی هیلز اجرا شده است نمونه ای خلاقانه از کارهایی است که وستلر ارائه می‌دهد. طرح های رنگارنگ و ترکیب با هنر گرافیک، نورپردازی و دوز سورئالیسم ساده از مشخصه ای طراحی داخلی وی است.یکی از مشخصه هایی که او را در 10 طراح داخلی برتر آمریکا قرار داده است ، وسواس بیش از حدی در ارائه کارهای خود دارد و بسیاری از هنرمندان موسیقی و سینما طراحی داخلی منازل و استودیوهای خود را به وی می‌سپارند.

  • مارتین لاورنس بولارد((MARTYN LAWRENCE BULLARD
  • ۳-مارتین لاورنس بولارد (MARTYN LAWRENCE BULLARD)

مارتین لاورنس بولارد متولد انگلیس است، اما از آنجایی که او بیش از بیست سال است که در لس آنجلس زندگی می‌کند در سبک زندگی به یک آمریکایی تبدیل شده است. او طراح داخلی برترین و مشهورترین افراد هالیوود است. نمونه کارهای خلاقانه وی دارای چندین حالت مختلف است که توسط یک نگرش پر زرق و برق و بی نظیر و با جزئیات فراگیر ترکیب شده است. این خانه بی سر و صدا نشان دهنده احساس طراح برای نشان دادن معماری در بهترین نور است که با پرده های تاب خورده زیبا فضا را تسخیر کرده است. پروژه های او تکمیل شده با قطعه های متمایز از سراسر جهان است مانند این اتاق که شامل یافته هایی از سریلانکا، مراکش و … می باشد و این مورد یکی از دلایلی است که کار بولارد چنین هویت منحصر به فردی دارد.

  • جف اندروز(JEFF ANDREWS)
  • ۴جف اندروز((JEFF ANDREWS

جف اندروز معماری داخلی را بسیار جذاب می کند او را مشتریان در لیست معروفترین طراحان داخلی آورده اند. Kendall Jenner و Kourtney Kardashian او را برای طراحی داخلی انتخاب کرده اند. افراد بسیار مشهوری از هنرمندان و افراد با نفوذ در طراحی به او اعتماد کرده‌اند. او یک طراح داخلی بین المللی است و جای خود را در 10 طراح داخلی برتر آمریکا که فضاهای خود را از هم جدا می کند. وی این کار را با تزریق مفاهیم طراحی جسورانه همراه با حس گرما که زندگس لوکس را نشان می‌دهد انجام می‌دهد. این اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری باور نکردنی در کنار دریاچه تاهو نشان دهنده توانایی سطح بعدی اندروسیل است. استفاده هوشمندانه از مبلمان، نورپردازی و آینه ها برای ایجاد فضاهای خیره کننده را در این تصویر رویایی می‌بینید.

  • ماری مک دونالد(MARY MCDONALD)
  • ۵ماری مک دونالد(MARY MCDONALD)

ماری مک دونالد، برنده جایزه، بین المللی و طراح محصولات تحسین شده است و به خوبی یک موج نو را در این صنعت ایجاد کرده است. طراح داخلی که در لس آنجلس لس آنجلس زندگی می‌کند و به گذشته، حال و آینده نگاه می کند تا فضاهای ظریف و مدرن را ایجاد کند و چشم ها را برای موارد متمایز، بافت ها و نقاشی ها ترغیب کند. هنرمندی است که ترکیب رنگ ها را به طرح های فضا می دهد. پروژه های مک دونالد متفاوت هستند. این طرح خنک و خنثی به عنوان نمونه ای کامل از مجموعه ای از رنگ های دراماتیک است که چشم ها را خیره می کند. او به خاطر آوردن فضای داخلی به زندگی بصورت زیرکانه و فریبکارانه شناخته شده است. در کار او یک همبستگی قدرتمند وجود دارد که تعادل و آرامش را ارائه می دهد.

مایلز رد(MILES REDD)

  • ۶مایلز رد(MILES REDD)

مایلز رد بدون شک یکی از نیروهای برجسته آمریکا در طراحی داخلی است.

طراح داخلی که  در نیویورک مستقر است و پس از فارغ التحصیلی در نیویورک

سفر خود را به صنعت طراحی داخلی آغاز کرد و فعالیتهای خود را با جان راسلی،

فروشنده معتبر عتیقه و طراح داخلی افسانه ای بانی ویلیامز ادامه داد.

در سال ۱۹۹۸ مایلز شرکت طراحی خود را در شهر نیویورک باز کرد و از سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ به عنوان مدیر خلاق چندین جایزه را دریافت کرد. مشخصه کارهای مایلز استفاده از رنگ، حرکات مدرن و زرق و برق دار و عجیب و غریب است.وی از برترین های 10 طراح داخلی برتر آمریکا می‌باشد و جهان داخلی را روشن تر می‌کند و به فضا عمق و زیبایی می‌بخشد.

استیون گامبرل(STEVEN GAMBREL)

  • ۷استیون گامبرل (STEVEN GAMBREL)

شرکت طراحی داخلی با نام خود Steven Gambrel متفاوت و با توجه به جزئیات معماری خاص و جغرافیای اطراف آن است. این استودیو در سال ۱۹۹۶ و فقط سه سال پس از فارغ التحصیلی گامبرل  تاسیس شد و متخصص در پروژه های مسکونی و تجاری گردید. استفاده از مبلمان مجلل  و سفارشی برای ایجاد فضای داخلی بی نظیر و راحت که شکوه و زیبایی قدیمی را نشان می‌دهد در این تصویر مشخص است. این سالن یک خانه ساحلی معاصر نیویورکی است که با ترکیبی آگاه از مواد متمایز و منحصر به فرد طراحی شده است. گامبرل خاص و نوستالژیک عمل می‌کند و همواره تمایز را با نشانه هایی خاص نمایش می‌دهد.

باربارا بری(BARBARA BARRY)

  • ۸باربارا بری (BARBARA BARRY)

از زمان ساخت شرکت خود در لس آنجلس از سال ۱۹۸۵ تا کنون تأثیری بی نظیر در صنعت طراحی داخلی داشته است. او که از 10 طراح داخلی برتر آمریکا می‌باشد به خاطر توجه به ظرافت های ظریف در رنگ ها و شکل های طبیعی با الهام گرفتن از طبیعت شهره است.

در این تصویر یک پالت الهام گرفته از علفزار سبز

که مایل به زرد است را نشان داده شده است.

وی تا کنون با پروژه های تجاری و کمپانیهای بسیار بزرگی فعالیت کرده است .

مفاهیم بری کاملا قاطع و مشخص هستند؛

ریشه های کلاسیک با رنگهای خاص و جذاب.

۹-ویند زور اسمیت(WINDSOR SMITH)

  • ۹ویند زور اسمیت (WINDSOR SMITH)

ویند زور اسمیت اتاق های زیبا با  لایه های متفاوت ایجاد می کند که

توجه متفکران در دنیای سرگرمی و کسب و کار را جلب کرده است.

طراحی داخلی با محصول سانتا مونیکا خانه را برای زندگی امروز مدرن تعریف می کند و فضایی را ایجاد می کند که شخصیت افراد ساکن آن را تضمین می کند و در عین حال به  شیوه خواسته های زندگی قرن ۲۱ توجه دارد. در طراحی اتاقهای خود هرگز از ظرافت کوتاه نمی آید و عناصر کلاسیک و مدرن را متعادل می کند.

این فضای بزرگ از پارکت چوب سنتی و مبلمان با رنگهای ساحلی و همچنین

قالیچه ای که زندگی سنتی در زمانهای دور را نشان می‌دهد

ترکیبی بی نظیر است که فضایی کاملا متفاوت و آرامش بخش ایجاد می‌کند.

او نیز در رده نهم از 10 طراح داخلی برتر آمریکا است.

نات برکوس(NATE BERKUS)

  • ۱۰نات برکوس(NATE BERKUS)

  • “من معتقدم که خانه شما باید داستان شما را بگوید” این شعار نات برکوس
  • طراحی داخلی داخلی کالیفرنیا است که شرکت طراحی مدرن خود را که
  • برنده جوایز مختلف شده است  را در ۲۴ سالگی تاسیس کرد.
  • وی بصورت خلاقانه و غیر متمرکز طراحی می‌کند و فلسفه خود را تا میلان و مکزیک و سراسر جهان رسانده است. لیست مشتریان آن شامل کارلای کلس سوپر مدل ، ریتا هزن و … است. این فضای زندگی در ارتفاعات شیکاگو قرار دارد که برکوس با مبلمان قدیمی فرانسوی و لوازم جانبی معاصر طراحی کرده است. اثاث و لوازم جانبی آبی عمیق با لهجه های زرد و با خطوط براق هستند تا نشان دهنده ثروت و مدرنیته باشند.او یکی از 10 طراح داخلی برتر آمریکا تمام عیار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *