وبلاگ و اخبار

5 دلیل برای استفاده از پارتیشن اداری در دفتر کار مدرن

پارتیشن اداری در دفتر کار، نوعی تقسیم بندی مدرن فضای کار است که مهمترین مزیت آن انعطاف پذیری فوق‌العاده بالای آن است .  پارتیشن اداری، بخش‌های مختلف کاری را با استانداردهای روز تشکیل می‌دهد که در آن به نکات زیادی توجه شده است که 5 دلیل عمده آن را در این مقاله توضیح می‌دهیم:

تنوع متریال در ساخت پارتیشن اداری در دفتر کار

انواع پارتیشن اداری را می توان با استفاده از فلز، شیشه و مواد چوبی ساخت. این مواد در مقایسه با دیوارهای بتونی یک انتخاب برتر برای پارتیشن بندی یک دفترکار است. حتی در مواردی که رطوبت زیادی در محیط کار وجود دارد نیز از انواع مختلفی از مواد اولیه می‌توان استفاده نمود که در برابر رطوبت مقاومت داشته باشد.

پارتیشن اداری در دفتر کار با تنوع زیاد در مواد اولیه در هر اقلیم آب و هوایی قابل استفاده است. این تنوع، موجب می‌شود تا سبک‌های مختلف طراحی داخلی قابل اجرا باشند. از آنجا که پارتیشن اداری ، مهمترین آیتم در طراحی داخلی بشمار می‌رود، سبک مورد استفاده، تعمیم دهنده در فضای کلی محسوب می‌شود.

گاهی نیاز به تغییر در فضای کار بوجود می‌آید که با پیش بینی دقیق در زمان طراحی امکان تغییر در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه فراهم است. استفاده از متریال مناسب در زمان اجرا، میزان انعطاف پذیری را معین می‌کند. بطور کلی پارتیشن اداری انعطاف پذیر است و تنها درجه آن در بین متریالهای مختلف متفاوت است.

پارتیشن-اداری-مدرن

انواع پارتیشن اداری محیط کاری آرام را ارتقا می بخشند

پارتیشن بندی یک دفتر کار همچنین از آن جهت مفید است که صدا را مدیریت می‌کند و فضای خصوصی بوجود می‌آورد. پارتیشن اداری در دفتر کار تضمین می‌کند که فضای کاری بطور مستقل از هم جدا شده‌اند و افراد از حریم کار خود آگاه هستند.

از این رو، انواع پارتیشن اداری حس تمرکز را در کل محل کار ارائه می دهند. آنها کارمندان را از هم جدا کرده و حواس پرتی‌هایی را که اغلب در محل کار در معرض دید هستند به حداقل می‌رسانند. هیچ کارمندی نمی خواهد که در زمان کار با عدم تمرکز مداوم روبرو شود. عدم تمرکز با ایجاد دفاتر کار مجزا مهیا می‌شود که پارتیشن اداری بهترین گزینه برای آن است.

جدیدترین-مدل-پارتیشن

پارتیشن اداری زیبایی فضای کار را تقویت می کند

علاوه بر کارکرد فنی پارتیشن اداری به طراحی فضای داخلی محیط کمک می‌کند.

انواع پارتیشن با متریال‌های مختلف، نگهداری و تمیز کردن را بسیار آسان می‌کند،

البته برخی مواد اولیه مانند انواع چوب مصنوعی به نگهداری آسان‌تری نیاز دارند.

طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی که در تولید پارتیشن اداری استفاده می‌شوند متناسب با هر سلیقه شخصی و فضای کاری است. یکی از مهمترین مزیت‌های استفاده از پارتیشن اداری در دفتر کار امکان شخصی سازی مدل آن بر پایه اصول فنی و مهندسی است.


انواع محصولات پارتیشن اداری


 

پارتیشن اداری دفتر کار دوجداره

تهیه فضای ذخیره سازی اضافی

پارتیشن های اداری از این جهت مفید هستند که می توانند فضای کار اضافی را برای کارمندان فضای داخلی بوجود بیاورد، و از دیوارهای پارتیشن می توان به عنوان تخته های پین استفاده کرد و یا می توان آنها را با استفاده از قفسه برای فضای ذخیره‌سازی تجهیز کرد. دیوارهای بوجود آمده توسط پارتیشن اداری با طراحی مناسب به قسمتهای قابل استفاده برای زیبایی و یا ذخیره‌سازی موارد مورد نیاز تبدیل می‌شود.

حرکت برای بازدید کنندگان را آسان می کند

پارتیشن اداری و تفکیک منظم فضا موجب می‌شود تا مراجعه کنندگان به راحتی هر بخش مورد نظر را شناسایی کنند. این نکته مهم در سازمانهای بزرگ بسیار مهم است زیرا سردرگمی افراد باعث کاهش اعتماد به خدمات می‌شود. تقسیم هر واحد و مشخص کردن آن، به راحتی این مشکل را برطرف می‌کند.

پارتیشن اداری در دفتر کار ، نظم سازمانی بوجود می‌آورد و این نظم به پرسنل و مراجعه کنندگان کمک می‌کند.

محیط-اداری-مدرن

پارتیشن اداری مدیریت سازمانی را ارتقاء می‌دهد

پارتیشن اداری موجب افزایش کیفیت مدیریت می‌گردد. همانطور که بیان گردی پارتیشن اداری موجب ایجاد نظم سازمانی در قالب واحدهای مرتبط و یا غیر مرتبط است. تفکیک دقیق هر واحد و ایجاد زنجیره صحیح ارتباطات با کمترین میزان آشفتگی درونی، مدیریت را بسیار آسان می‌نماید.

نتیجه:

همانطور که مشاهده می‌کنید استفاده از پارتیشن اداری در دفتر کار مزایای زیادی به همراه دارد.

اگر مشکل حریم خصوصی، مدیریت سر و صدا و کمبود فضا دارید، قطعا راه حل اصلی پارتیشن اداری می‌باشد.

پارتیشن اداری هزینه را بسیار کاهش می‌دهد و یک راه مدرن و میانبر برای تفکیک فضای کاری است.


راهنمای خرید پارتیشن اداری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *