دکوراسیون-داخلی-اداری-و-تجاری
دکوراسیون-داخلی-اداری-مدرن

دکوراسیون داخلی فرودگاه مهرآباد واحد الکترونیک

دکوراسیون داخلی امروزه به یک اصل مهم در منزل و اداره تبدیل شده است. دکوراسیون تاثیر به سزایی در افزایش روحیه ، افزایش کارایی و راندمان افراد دارد. در طراحی داخلی به اصلی ترین مواردی که توجه می‌شود دو عامل نور و رنگ است. استفاده مناسب از این دو در طراحی دکوراسیون از اصلی ترین مواردی است که یک طراح داخلی باید به آنها توجه داشته باشد.

از افتخارات سازینه چوب همکاری با سازمان ها و شرکت های بزرگ بوده و است. پروژه طراحی دکوراسیون واحد الکترونیک فرودگاه مهرآباد یکی از این افتخارات است.

طراحی دکوراسیون و طبقه بندی

از آنجا که این واحد نیازمند بایگانی مدارک به صورت گسترده می‌باشد،

از اولویت های اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی این مجموعه توجه به این نکته بود.

کمد زونکن

در این بخش از تعداد زیادی کمد زونکن جهت بایگانی مدارک استفاده می‌شد. با استفاده از یک طراحی خوب محیط این قسمت بهینه و با کمد درب دار جهت بایگانی و قسمت هایی نیز با استفاده از کمد زونکن ریلی تجهیز گردید. کلیه کمدها بصورت کمد زونکن ام دی اف اجرا گردید. البته کمد زونکن فلزی و کمد زونکن چوبی نیز قابل اجرا بود که بر اساس نیاز از کمد ام دی اف استفاده شد.

قفسه بندی و طبقه بندی

تمامی بخشهای کمد زونکن ها با استفاده از طبقه بندی، تفکیک شدند که امکان قرارگیری زونکن‌ها بصورت استاندارد فراهم می باشد. در بخش‌هایی از محیط، کمد دیواری موجود بود که با استفاده از قفسه بندی کمد دیواری، تفکیک صورت گرفت. در بخش هایی نیز از قفسه بندی مونو شلف جهت دکوراسیون داخلی استفاده گردید.

پارتیشن چوبی

در بخش هایی از این واحد از پارتیشن چوبی جهت تجهیز دکوراسیون داخلی استفاده گردید.

پارتیشن چوبی را می‌توان عامیانه پارتیشن ام دی اف در نظر گرفت.

هرچند که تفاوت های بسیاری در پارتیشن چوبی و پارتیشن ام دی اف وجود دارد.

بیشتر پارتیشن های اجرا شده بصورت دوجداره، همراه با شیشه سند بلاست بودند.


محصول ” میز گروهی ” شاید جالب باشد !

نمونه کارهای مشابه