پروژه اجرای پارتیشن و دکوراسیون شرکت مهر آراد

پارتیشن شرکت مهر آراد و پروژه اجرای پارتیشن  و دکوراسیون شرکت مهر آراد

 

شرکت مهر آراد واقع در میدان رسالت درسه طبقه بطور کامل با استفاده از پارتیشن ، میزهای اداری ، میزهای کنفرانس ، کانتر منشی ، صندلی های اداری تجهیز گردیده است.

پارتیشن مورد استفاده در این پروژه مدل جام می باشد.کتیبه های قسمت بالای پارتیشن در ۲ مدل کتیبه تمام ام دی اف وکتیبه تمام شیشه های می تواند اجرا گردد.

مزایای دیوارهای پارتیشن : 

۱-  در صورت کمبود فضا ، با جا بجا کردن دیوارهای پارتیشن فضای لازم فراهم می شود.

۲-منازلی که اتاقهای بزرگی دارد در تابستان برای خنک کردن و در زمستان برای گرم کردن اتاق به مصرف انرژی بیشتری نیازمندند ، با استفاده از پارتیشن می توان ابعاد اتاق را تنظیم کرد واز هدر رفتن انرژی جلوگیری کرد.

۳-در منازل مسکونی چنانچه با کمبود فضا جهت پذیرایی از مهمان روبرو شویم می توان با جابجا کردن پارتیشن مشکل را بر طرف کرد.

۴-افراد در کودکی فضای کمتری احتیاج دارند و با رشد و بلوغ به طبع فضای بیشتری احتیاج دارند که با طراحی مناسب و استفاده از دیوار پارتیشن متحرک فضای دلخواه را ایجاد می کنند.

۵-در فضاهای آپارتمانی که کمبود فضا مشکل اصلی کودکان برای بازی کردن می باشد با استفاده از پارتیشن مشکل تا حد زیادی بر طرف می شود .

سفارش و خرید پارتیشن با توجه به فضای کاری شما طراحی و اجرا می گردد و محصولی کاملا سفارشی بوده و امکان عودت آن وجود ندارد ، بنابراین قبل از سفارش حتما از مشاوره کارشناس فروش استفاده کنید و نیازهای خود را قبل از طراحی در اختیارش بگذارید تا بهترین محصول با بالاترین کیفیت و مطابق با نیازهای خود را به بهترین شکل تحویل بگیرید.

مجموعه سازینه چوب با توجه به تجارب و دانش بالای پرسنل خود و بهره گیری از تیم های مشاوره و طراحی ، شما را در انتخاب درست پارتیشن یاری خواهد کرد.

نمونه کارهای مشابه