پارتیشن بندی و دکوراسیون مرکز درمانی اردیبهشت

اجرای پارتیشن بندی مطب و دکوراسیون مرکز درمانی اردیبهشت

تجهیز مراکز درمانی یکی از تخصص های اصلی سازینه چوب می‌باشد. توجه به نیازهای هر مرکز درمانی یکی از الزامات در طراحی داخلی مراکز درمانی به شمار می‌رود. کاربری در این مراکز یکی از اولویت ها به شمار می‌رود.

کلینیک تخصصی فیزیوتراپی اردیبهشت واقع در کرج یکی از بزرگترین مراکز درمانی در سطح استان البرز بوده است که پارتیشن بندی مطب و دکوراسیون آن توسط تیم تخصصی سازینه چوب طراحی، تولید و اجرا گردیده است.

دکوراسیون مرکز درمانی

در بخش مرکز درمانی اردیبهشت با توجه به نیاز و کاربری این بخش، باید سالن مناسب جهت پذیرش بیمار و انتظار در نظر گرفته می‌شد. برای این منظور از کانتر پذیرش با طول نسبتا زیاد جهت پذیرش همزمان چند بیمار استفاده شد. همچنین از صندلی انتظار طراحی شده با ام دی اف در مرکز سالن انتظار و کناره های آن با بیشترین تراکم در نظر گرفته شد. همچنین از فلاور باکس جهت قرار گیری انواع گیاهان مناسب محیط و حفظ زیبایی و روح دادن به محیط استفاده شد.

پارتیشن بندی مطب

جهت پارتیشن بندی مطب سعی گردید طرحی مناسب برای دکوراسیون مرکز درمانی اردیبهشت انتخاب شود. در پارتیشن بندی مطب از طرح مدل جام و مدل پرتو که یکی از زیباترین پارتیشن های اداری تولید شده می‌باشد انتخاب و اجرا گردید. همچنین به علت فضای نسبتا کم اتاق ها از درب ریلی جهت اشغال کمترین فضای ممکن استفاده شد.

پارتیشن بندی و دکوراسیون مرکز درمانی اردیبهشت

دکوراسیون اتاق پزشک

در اجرای دکورسیون اتاق دکتر از کمد کتابخانه و میز مدرن با پایه های فلزی و صفحه شیشه ایی استفاده شد که نمایی خاص از یک دکوراسیون اتاق پزشک را بیان می‌کند.

سازینه چوب با تجربه بالا در اجرای دکوراسیون مطب و دکور مرکز درمانی، یکی از موفق ترین مجریان در این زمینه بوده.

 

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نمونه کارهای مشابه