سازینه چوب تولید کننده انواع پارتیشن اداری و مبلمان اداری

درباره سازینه چوب: دکوراسیون سازینه چوب فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ در زمینه صنعت چوب آغاز نمود و با بهره گیری از نیروهای انسانی مجرب و متعهد و دستگاههای پیشرفته در صنعت چوب توانست سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد. دکوراسیون سازینه چوب با توجه به تجربه اندوخته شده در سالهای فعالیت خود توانایی تولید محصولاتی از قبیل انواع پارتیشنهای اداری شامل:

پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشنهای آلومینیومی دوجداره و همچنین مبلمان اداری شامل میزهای مدیریتی، میز کنفرانس، میز کارشناسی، میز گروهی و کانتر و فایلینگ را دارد. با بالاترین تنوع تولید پارتیشن اداری و مبلمان اداری و همچنین در زمینه تولید و اجرای انواع کابینت های آزمایشگاهی و دکوراسیون مراکز درمانی و مطب توانسته سهم عمده از این بازار را در اختیار خود قرار دهد.

یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی سازینه چوب ، نگرش و هدف های مبتنی بر مدیریت زمان در تولید و تحویل محصولات می باشد.

قبل از سفارش پارتیشن اداری چه کارهایی انجام دهیم؟

قبل از سفارش حتما از جانمایی صحیح میز های اداری ، میز مدیریتی و بطور کلی مبلمان اداری و ابعاد و اندازه ی آن ها پس از اجرای پارتیشن اطمینان حاصل کنید.

شما برای انجام این کار از شرکتی که برای اجرای کار، با آن به توافق رسیده اید می توانید نقشه‌ای دو بعدی یا سه بعدی قبل از اجرا را دریافت و تغییراتی که می خواهید انجام دهید را لحاظ کنید.
پس درباره سازینه چوب تحقیق کنید.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری از لحاظ ساختار و متریال تولید و مدل پارتیشن معمولا به چند دسته کلی تقسیم می‌گردد که به اختصار توضیح داده می‌شود.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف یکی از پرکاربرد ترین محصولات در دکوراسیون داخلی می‌باشد که دارای تنوع بالایی در ساخت پارتیشن می‌باشد. ساختار ای مدل پارتیشن تمام mdf می‌باشد و به دو صورت دوجداره و تک جداره تولید می‌شود.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن جدید شیشه ای محصولی زیبا و در عین حال کارآمد می‌باشد و از آن می‌توان بعنوان یک محصول زیبا در دکوراسیون دفتر کار استفاده کرد.

پارتیشن آلومینیوم

طراحی و اجرای پارتیشن آلومینیوم با استفاده از اصول مهندسی و دقیق صورت می‌گیرد و از آن بعنوان پارتیشن لولکس نیز یاد می‌شود.

پارتیشن چوبی

ساخت پارتیشن چوبی در زمان های گذشته از رواج خوبی برخوردار بود، ولی امروزه کمتر کسی به سراغ این نوع پارتیشن بندی می‌رود. عمده شرکت های تولید کننده پارتیشن در زمینه مبلمان اداری نیز فعالیت دارند که بهتر است

در صورتیکه میز اداری و میز های مدیریتی را قبلا تهیه نکرده اید از محصولات این شرکت ها استفاده کنید. مهمترین مزیت این کار این است که اولا با یک شرکت در ارتباط هستید و ثانیا در ترکیب رنگ مورد علاقه تان گزینه های بیشتری دارید. پس درباره سازینه چوب بیشتر بدانید.

برای سفارش پارتیشن حتما از مشاوره کارشناس فروش استفاده کنید و نیازهای خود را قبل از طراحی در اختیارش بگذارید تا بهترین محصول با بالاترین کیفیت و مطابق با نیازهای خود را به بهترین شکل تحویل بگیرید. مجموعه سازینه چوب با توجه به تجارب و دانش بالای پرسنل خود و بهره گیری از تیم های مشاوره و طراحی ، شما را در انتخاب درست پارتیشن یاری خواهد کرد.