میز کنفرانس مدل SC4300

طراحی مدرن و خاص پایه های میز کنفرانس SC4300 از جمله نکاتی است که در نگاه اول نظر هر بیننده‌ای را نسبت به خود جلب می کند. تلاش ما در سازینه چوب ارائه طرح های منحصر به فرد و مدرن با ویژگی های خاص بوده. به همین خاطر در صنعت دکوراسیون اداری نام سازینه چوب همواره به عنوان برند برتر مطرح است.

این مدل میز کنفرانس از آن دسته از محصولات ماست که طراحان با استفاده از طرح های روز دنیا اقدام به طراحی آن نموده اند تا بیش از پیش موجب کسب رضایت شما عزیزان شوند. در ادامه به بررسی دقیق تر ابعاد و جزئیات این محصول خواهیم پرداخت.

سطح روی میز متشکل از 4 صفحه ام دی اف در دو اندازه 130*160 در بخش میانی میز و 130*170 در بخش هد میز می باشد، همچنین به دلیل طراحی خاص پایه میز برای افزایش استحکام دو قید 12 سانتی در بخش بالایی و پایینی میز کار شده است.

این میز کنفرانس از 5 پایه ی کامل و 2 پایه نیمه با قابلیت رگلاژ (تنظیم) تشکیل شده که این پایه ها دارای ابعاد 60*70 برای پایه های کامل و 30*70 برای پایه های نیمه هستند. همچنین برای زیبایی هرچه بیشتر با ایجاد فاصله 13 سانتی از بالا و پایین، حالت بیضی مانندی در پایه ها به چشم می خورد.

از قابلیت های قابل توجه این میز می توان به وجود جاکابلی گردگیر برای هر بخش از میز اشاره کرد.

ست اتاق کنفرانس SC4300 یک ست کامل 18 نفره بوده که با توجه به نیاز و خواست شما، قابل تغییر و سفارشی سازی به ابعاد دلخواه و موردنیاز شما نیز می باشد.