پارتیشن بندی شرکت نانو دارو پژوهان

اجرای پارتیشن بندی شرکت نانو دارو پژوهان پردیس واقع در خیابان شیخ بهایی تهران با متراژ ۷۰ متر مربع که شامل اتاق کنفرانس ، اتاق مدیریت همراه با میز مدریت ، کردنزا و کمد بایگانی همچنین دو اتاق دیگر جهت استفاده کارمندان طراحی ، تولید و اجرا گردید.

مدل پارتیشن
در طراحی دکوراسیون اداری این شرکت از مدل جام استفاده شد . که پارتیشن دوجداره و از محصولات پر فروش سازینه چوب می باشد. در این مدل پارتیشن که دارای ساختار تمام ام دی اف می‌باشد از شیشه و پرده کرکره ولومی نیز استفاده می‌گردد.

نحوه پارتیشن بندی
برای اجرا ابتدا نیاز به برگزاری یک جلسه و نشست با کارفرمای مربوطه جهت شناخت و درک نیاز‌های وی می‌باشد. بعد از این مرحله نیاز به برداشت از محل و سپس پیاده سازی خواسته های کارفرما در پلان برداشت شده با رعایت اصول فنی وقوانین طراحی داخلی می‌باشد. بعد از بدست آمدن نقشه های اجرایی و هماهنگی کامل با کارفرما می‌توان مرحله پارتیشن بندی اداری را اجرا کرد.

پارتیشن بندی اداری
باید در پارتیشن بندی به این نکته توجه کرد که رعایت تمامی موارد از جمله کارایی و کاربری و تقسیم فضا با توجه به این مسائل و نیاز کارفرما یکی از اصول مهم در این امر می‌باشد. توجه به نور محیط، در نظر گرفتن فضاهای کاربران با استاندارد های معماری و رعایت اصول ارگونومیک از مهمترین بخش در طراحی دکوراسیون داخلی اداری می‌باشند.
سازینه چوب با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید و اجرای پارتیشن و دارا بودن نیرو های متخصص و با تجربه توانسته گامی بلند در زمینه رضایت مشتری و اجرای پروژه های تخصصی بردارد.
مشاوران سازینه چوب آماده پاسخگویی به سئوالات و راهنمایی شما عزیزان در این زمینه می باشند.

نمونه کارهای مشابه