وبلاگ و اخبار

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نه؟

مبلمان اداری

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نه سوالی که بی شک تمامی کسانی که قصد تاسیس و راه اندازی یک فضای اداری یا خرید انواع مبلمان اداری را دارند از خود و بارها از ما نیز پرسیده اند.

اگر هنوز به جواب درستی برای این سوال نرسیده اید و سردرگم هستید در ادامه این مقاله تازه سازینه چوب با همراه باشید.

آیا مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نه؟

خرید مبلمان اداری اصلی ترین مقوله هنگام راه اندازی دفتر کاری می باشد. فرقی نمی کند چه نوع دفتر کاری و با چه اندازه و ابعادی، در هر صورت برای شروع و راه اندازی هر کاری نیاز به تجهیزات اولیه ی اداری داریم.

چه قصد تاسیس یک سوپرمارکت یا فروشگاه لباس در یکی از خیابان های یک شهر کوچک را داشته باشیم و یا یک دفتر مهندسی یا وکالت در مرکز شهر، یا یک هولدینگ و یا مجموعه چند شرکتی در یکی از برج های یک کلان شهر، در هر صورت نیاز اولیه تمامی این مشاغل مبلمان اداری می باشد. خواه یک میز و صندلی ساده یا مجموعه ای از میز های اداری از جمله کنفرانس، میز مدیریت ، میز پذیرش و … باید در اولین فرصت اقدام به تهیه آن ها کنید.

اما همه ما از مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت ها در تمامی اصناف و مشاغل مطلع هستیم. صنف طراحی و تولید مبلمان و لوازم اداری هم از این قضیه مستثنی نیست. با وجود تورم ها و افزایش قیمت مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، ممکن است قیمت تمام شده یک دست مبلمان اداری با برند معتبر و با کیفتی مطلوب، فراتر از بودجه ای که شما در نظر گرفته بوید شود. با این حساب قطعا به دنبال راه حل و راه جایگزینی می گردید تا هزینه ها را برای شروع کار خود کمتر کنید. بی شک راه جایگزینی که به آن فکر می کنید چیزی نیست جز اینکه مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نه؟

 

خرید مبلمان اداری دست دوم
 
حامیان محیط زیست طرفدار اجناس دست دوم

خرید اجناس دست دوم مقوله تازه ای نبوده و نیست و نه تنها در حوزه خرید انواع مبلمان، بلکه خیلی بیشتر در حوزه لباس و مد و فشن اهمیت ویژه ای پیدا کرد. حتما در این زمینه واژه تاناکورا و یا مد پایدار به گوشتان خورده است.

به نظر بسیاری از افراد، باالخصوص طرفداران محیط زیست، خرید و فروش اجناس دست دوم نه تنها امری منفور و بد نیست بلکه از جوانب مثبت زیادی برخوردار است.

در ادامه فواید و معایب خرید مبلمان اداری دست دوم و نکات مهمی که باید هنگام خرید حتما رعایت کنید را باهم بررسی می کنیم.

 

خرید میز اداری مدرن ارزان

 

بررسی معایب و فواید خرید مبلمان اداری دست دوم

قبل از تصمیم گیری قطعی درباره اینکه مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نه؟ بهتر است معایب و فواید مبلمان اداری دست دوم به طور کامل بررسی کنیم تا بتوانیم تصمیم درست بگیریم تا خدایی نا کرده از تصمیم خود پشیمان نشویم.

همانطور که بالاتر اشاره کردیم خرید اجناس دست دوم، صرف نظر از نوع جنس (لباس، مبلمان، اثاثیه منزل و …) نه تنها به عقیده افکار عده ای امری ناپسند و بد است بلکه این روزها بسیار رایج شده و جوانب مثبت زیاد و فوایدی نیز دارد.

مزایا

  • مبلمان اداری مخصوصا برای کاربری دفاتر اداری با ابعاد بزرگ که شامل سمت ها و بخش ها مختلف باشد،نیاز به بودجه قابل توجه ای دارد. اما شما با انتخاب مبلمان اداری دست دوم می توانید هزینه های خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید. مهمترین مزیت خرید مبلمان اداری دست دوم قیمت پایین و کاهش هزینه های شما برای شروع کسب و کارتان است.
  • با نگاه روشنفکرانه و با دید از منظر حامیان محیط زیست،شما با خرید اجناس دست دوم، به چرخه ی نجات محیط زیست کمک و از تخریب آن جلوگیری می کنید.
  • معمولا اگر برای شروع کسب و کار خود و چیدمان مبلمان اداری در محیط کار عجله داشته باشید، یکی دیگر از مزایای مبلمان اداری دست دوم این است که در زمان کوتاهی به دست شما می رسد.
  • نیازی نیست تا برای طراحی و تولید مبلمانتان هفته ها و ماه ها صبر کنید.و در نهایت در مواقع کمی آن چیزی که تصورش را داشتید دریافت نکنید.
  • با توجه به اینکه با گذشت زمان کیفیت مواد اولیه کاهش پیدا می کند ،با خرید مبلمان دست دوم از برندهای معتبر و شناخته شده، شما می توانید از کیفیت آن نسبت با مبلمان نو اطمینان بیشتری داشته باشید.
  • با خرید اجناس دوم شما فرصتی در اختیار دارید تا هنرمندی خود را نیز به رخ بکشید. مبلمان دست دوم به این امکان را در اخنتیار شما می گذارند که رنگ و طرح آن را با توجه به سلیقه ی خود تغییر دهید. در این صورت شما با کمترین هزینه مبلمان منحصر به فرد خودتان را دارید.
  • به دلیل صرف هزینه کمتر دلبستگی به این نوع اجناس کمتر است و در صورت تغییر دکوراسیون به راحتی می توانید بدون احساس گناه یا پشیمانی مبلمان و دکوراسیون خود را تغییر بدهید و این بار محیط کار خود را با مبلمان نو چیدمان کنید.

 

خرید مبلمان اداری

 

معایب

برای یک تصمیم گیری قاطع، بهتر است در کنار بررسی مزایای یک موضوع، معایب آن را نیز بررسی کنیم. شاید مواردی که برای خرید مبلمان اداری برای شما در اولویت است، جز معایب محسوب شود.

  • پر واضح است که هنگام خرید این نوع از مبلمان شما حق انتخابی در رنگ و طرح ندارید.
  • هیچگونه گارانتی و ضمانتی برای این مبلمان وجود ندارید. خوب یا بد هرچه که میبینید همان است.
  • اگرقصد خرید مبلمان دست دوم را دارید انتظار یک مبلمان بی نقص را نداشته باشید. همه ی ایرادات و مشکلات در نگاه اول قابل تشخیص نیستند و ممکن است مبلمان دارای ضرب خوردگی ها یا فرورفتگی هایی باشد که بعد از خرید و استفاده متوجه آن ها شوید.
  • هیچ ارزانی بی حکمت نیست. گاهی هرچه بیشتر دنبال جنس ارزانتر باشید که سود بیشتری ببرید ممکن است بیشتر ضرر کنید. ممکن است بعد از خرید هزینه ای که صرف تعمیرات و غییر مبلمان می کنید بیشتر از هزینه یک دست مبلمان نو شود.
  • از مبلمان اداری دست دوم نباید توقع ماندگاری و طول عمر زیاد داشته باشید. در هر صورت آن ها نیمی از عمر خورد را صرف کرده اند. اما این هم مهم است که مالک قبلی که بوده و چگونه از مبلمان نگهداری کرده. گاهی برخی از اجناس دوم، به قدری خوب از آن ها نگداری ئ استفاده شده که دست کمی از یک مبلمان اداری نو ندارند.
  • اگر قصد خرید مبلمان ادای مدرن دارید ممکن است انتخاب مبلمان دست دوم راه حل خوبی برای شما نباشد. طراحی در این صنعت به سرعت در حال پیشرفت است و روزانه طرح های جدیدی از مبلمان اداری مدرن روانه بازار می شوند.

 

مبلمان اداری

 

هنگام خرید مبلمان اداری دست دوم این نکات را به یاد داشته باشید

درست است که دفتر کار، مکانی برای بهروه وری و انجام کارهاست. اما راحتی شما و کارمندانتان است که این بهره وری را افزایش می دهد. همیشه اولویت اول هزینه ها نیستند. گاهی با کمی هزینه بیشتر سود بیشتری عایدتان می شود اگر که به دید سرمایه گذاری به آن نگاه کنید.

همانطور که گفتیم، انتخاب در مبلمان اداری دست دوم محدود است. پس بهتر است که طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کارتان را از قبل با توجه به مبلمانی که انتخاب کردید برنامه ریزی کنید.

ایمنی مبلمان را از هر نوع که هست، میز یا صندلی، بررسی کنید.مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند.

اگر قصد خرید صندلی اداری دست دوم دارید مطمئن شوید چرخ ها، تکیه ها، نشیمنگاه، اهرم همگی به خوبی کار می کنند و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

مظمئن شوید که میز اداری دست دوم،دارای پایه های مقاوم و بدون ضرب خوردگی باشد، د صورت دارا بودن کشو از سالم بودن قفل و ریل کشو ها اطمینان حاصل کنید.

سعی کنید حالا که می دانید میخواهید مبلمان اداری دست دوم بخرید یا نه، مبلمان خود را از برندها و تولید کنندگان شناخته شده تهیه کنید که در هر صورت از کیفیت آن ها مطمئن باشید.

چوب فروش یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در حوزه ی طراحی و تولید انواع مبلمان اداری مدرن می باشد که بیش از 10 سال سابقه ی درخشان در این زمینه دارد.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت و گارانتی هستند.

 

مشاهده مبلمان اداری برند چوب فروش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *