وبلاگ و اخبار

نکات خرید تریبون و میز سخنرانی

میز سخنرانی

همه‌ی سخنرانی‌ها از نظر تئوری پشت تریبون و یا میز سخنرانی انجام می‌شوند. اکثر میزهای سخنرانی نسبتا کوچک هستند و به راحتی می‌توان آنها را جا‌به‌جا کرد.

البته دسته‌ای از تریبون‌ها نیز سنگین هستند و نمی‌توان آنها را جا‌به ‌جا کرد. یک سخنرانی با کیفیت می‌تواند به طور قابل توجهی بر موفقیت هر رویداد تأثیر بگذارد.

میز سخنرانی و تریبون در فضاهای مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه به آنها ‌می‌پردازیم.

همایش‌ها

فضاهای بزرگ کنفرانس‌ یا همایش‌ها اغلب شامل سخنرانان و سخنرانی‌های متعددی هستند. میز سخنرانی بستر مناسبی را برای سخنرانان شما فراهم می‌کند. دید و راحتی آنها را افزایش می‌دهد و در نهایت به موفقیت کنفرانس شما کمک می‌کند.

سمینارها

سمینارها معمولاً بر محتوای آموزشی ارائه شده توسط یک یا چند سخنران تمرکز دارند. میز سخنرانیِ‌ کاربردی و زیبا تضمین می‌کند که سخنران شما محتوا را به طور مؤثر ارائه می‌دهد و در عین حال به ظاهر حرفه‌ای سمینار شما می‌افزاید.

نمایشگاه‌های تجاری

نمایشگاه‌های تجاری رویدادهای شلوغی هستند که شرکت‌ها آخرین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. تریبون‌های قابل حمل را می‌توان به راحتی برای سخنرانی‌ها استفاده کرد و مطمئن شد که پیام شما در میان هیاهوی نمایشگاه تجاری به مخاطبان شما می‌رسد.

تریبون با میکروفون

کارگاه های آموزشی

کارگاه‌ها رویدادهای تعاملی هستند که اغلب در آن یک متخصص، دانش یا مهارت خود را با شرکت کنندگان به اشتراک می‌گذارد. یک  میز سخنرانی ارگونومیک ارائه کارگاه‌های جذاب و آموزنده را تضمین می‌کند.

نکات خرید یک میزسخنرانی

وزن و اندازه میز سخنرانی

واژه‌ی قابل حمل یک اصطلاح نسبی برای تریبون است. گاهی اوقات لازم است که بنا به دلایلی مجبور شوید که میز سخنرانی را جا‌به‌جا کنید. وزن میز در اینجا بسیار مهم است. گاهی اوقات نیز اصلا نیازی به جابه جایی میز ندارید و تمام جلسات سخنرانی در یک محیط انجام می‌شود که در نهایت وزن سازه مسئله جدی نخواهد بود. اندازه تریبون نکته مهمی است که  هنگام خرید و تهیه آن باید در نظر بگیرید. آیا میز سخنرانی به اندازه کافی بزرگ است تا همه چیزهایی که نیاز دارید را در خود جای دهد. آیا می‌توان بر روی آن چند کاغذ یا یک لپ تاپ گذاشت؟

محیط سخنرانی

تریبون  و میز سخنرانی خود را برای چه فضایی می‌خواهید. فضایی را که می‌خواهید ایجاد کنید در نظر بگیرید. اگر محیط کنفرانس شما رسمی و آکادمیک است، میزی با سبک سنتی ممکن است مناسب‌ترین باشد. با این حال، اگر رویدادها و سخنرانی شما حول محور نوآوری و فناوری باشد، یک طراحی مدرن و امروزی مناسب‌تر است.

جنس تریبون

در بازار انواع مختلفی از این مبلمان اداری وجود دارد که شما می‌توانید آن را با توجه به نیاز و سبک محیط خود در نظر بگیرید. میزهای سخنرانی ام دی اف گزینه‌های مطلوبی برای فضاهای اداری هستند.

عملکرد را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب یک میز سخنرانی ایده آل، دسترسی و عملکرد دست به دست هم می دهند. ویژگی‌هایی مانند ارتفاع قابل تنظیم میز را در نظر بگیرید تا سخنران‌ها با هر قدی بتوانند به راحتی از میز استفاده کنند.

 

میز سخنرانی با فضای اضافی

فضای اضافی برای نگهداری از اشیا و وسایل سخنران

گاهی اوقات مجری و یا سخنران فضایی را برای گذاشتن وسایل خود به هنگام سخنرانی نیاز دارد. در بازار می‌توان میزهای را پیدا کرد که این قسمت را دارند. در آنها طبقه و فضایی برای قرار دهی وسایل وجود دارد. قفسه قابل دسترس در یک میز امکان گذاشتن کاغذها و لپ‌تاپ اساتید را فراهم می‌کنند و در عین حال وسایل را تا زمانی که برای استفاده آماده شوند از دید دور نگه می‌دارند.

فضای ذخیره سازی داخلی فضا و ظاهر حرفه‌ای تری را ارائه می‌دهد. قبل از خرید برای میز سخنرانی خود، مشخص کنید که آیا به این ویژگی نیاز دارید یا خیر؟

میز سخنرانی با  تجهیزات جانبی

گاهی اوقات تریبون و میز سخنرانی در فضاهای بزرگ قرار می‌گیرند که با توجه به اندازه فضا لازم است از میکروفون برای تقویت صدا استفاده کنید. دسته‌ای از میزهای سخنرانی مجهز به میکروفون هستند و شرایط سخنرانی را برای سخنران راحت‌تر می‌کنند.

تریبون و میز سخنرانی بستری را برای حرفه‌ای ها فراهم می‌کنند تا بتوانند ایده‌ها را به اشتراک بگذارند و افراد را از آخرین پیشرفت‌ها مطلع کنند. میزهای سخنرانی‌ و تریبون سازینه چوب نقشی محوری در این رویدادها ایفا می‌کنند و بستری حرفه‌ای و کاربردی برای سخنرانی‌های کلیدی فراهم می‌کنند. در سازینه چوب هر نیاز شما منحصربه‌فرد است. طیف متنوعی از محصولات اداری را متناسب با هر موقعیتی طراحی کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *