وبلاگ و اخبار

پارتیشن اداری پیش ساخته

پارتیشن-پیش-ساخته-اداری

پارتیشن اداری پیش ساخته ، به رویکرد متفاوت در اجرای پارتیشن و تولید آن بستگی دارد. همه ما به دنبال کالاهای آماده هستیم تا خدای ناکرده از دنیای پیرامون خود جا نمانیم. سرعت رشد و اهمیت زمان به حدی افزایش یافته که دیگر نه روزها بلکه دقایق از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

سرعت حرف و اول آخر را می‌زند، و صد البته در جایی که حرف پول و اقتصاد باشد بسیار بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. شرکتها برای آنکه از غافله عقب نمانند و جایگاهی را که به سختی به چنگ آورده‌اند از دست ندهند به سرعت در حال تغییر در همه زمینه‌ها هستند.

دکوراسیون داخلی از آنجاییکه با چشم در ارتباط است پس بسیار مهم است. ما آنچه را که میبینیم باور می‌کنیم و چشمان ما به سرعت فریب میخورند مخصوصا در نگاه اول … بعنوان مثال عشق در یک نگاه … دفاتر کار و شرکت‌ها و در نگاه کلی، کارفرمایان امروزه به اهمیت این نگاه پی برده‌اند و هر چه بیشتر بر روی زیبایی محل کسب و کار خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.

دکوراسیون داخلی زیبا هم مشتریان را جذب می‌کند و هم کارمندان را .. وقتی محل کار زیبا باشد و بر مبنای علم روز طراحی شده باشد، افراد با آرامش بیشتری به کار می‌پردازند و در نتیجه راندمان کار افزایش می‌یابد. یک تیر و دو نشان دقیقا یعنی همین … محل کار زیبا ، جذب مشتری بیشتر و افزایش راندمان .

پارتیشن اداری، یکی از محصولات بسیار کلیدی در دکوراسیون داخلی اداری محسوب می‌شود. اما اصلا محصول آماده به حساب نمی‌آید. پارتیشن اداری به دو دلیل کالایی کاملا سفارشی است.

 

پارتیشن-پیش-ساخته-چیست

سفارش پارتیشن اداری  پیش ساخته

اندازه

پارتیشن اداری، متناسب با هر فضا تولید و اجرا می‌شود و اصلا قابل تولید و نگهداری نیست. در واقع شما سفارش می‌دهید و سپس تولید و در نهایت اجرا می‌گردد.

مدل

انواع پارتیشن اداری پیش ساخته در مدل‌های متنوع و با استفاده از مواد اولیه گوناگون تولید می‌گردند. پارتیشن اداری یک میز نیست که بخریم و ببریم و استفاده کنیم. از آنجاییکه سفارش پارتیشن با هزینه بالای روبروست، انواع پارتیشن اداری را نمی‌توان تولید و نگهداری کرد.

هزینه

پارتیشن اداری در تیراژ بالا از قیمت زیادی برخوردار است و همچنین حجم زیادی از فضا را اشغال می‌کند در واقع اگر شرکتهای تولید کننده بخواهند پارتیشن را تولید و نگهداری کنند هزینه تمام شده بسیار بالا می‌رود و در نتیجه محدودیت ایجاد می‌کند.

 

سازنده-پارتیشن-پیش-ساخته

نصب پارتیشن اداری

نصب پارتیشن اداری، آن بخشی از پروسه تجهیز یک واحد کاری است که بیشترین زمان را به خود اختصاص می‌دهد. کارفرمایان با این بخش و زمانی که نیاز دارد بطور کلی مشکل دارند حتی اگر بگویید در یک ساعت نصب پارتیشن اداری پیش ساخته انجام می‌گیرد باز به دنبال کاهش این زمان هستند.

نصب پارتیشن اداری یک پروسه تعریف شده است که در هر شرکت متفاوت است اما رقابت بسیار زیادی برای کاهش این زمان وجود دارد. دلیل هم روشن است چون زمان برای هر واحد کاری بسیار اهمیت دارد. پس چگونه می‌توان این زمان را به کمترین حد رساند. پارتیشن اداری پیش ساخته بهترین راه حل است. انسان دیر زمانیست که به این نتیجه رسیده که برای آنکه زمان را کاهش دهد باید پیش تولید انجام دهد. مثلا ما غذا را در آخر هفته آماده می‌کنیم تا در طول هفته زمانی برای پخت و پز اختصاص ندهیم . چرا ؟؟؟ پاسخ همان است !! زمان.


محصولات پارتیشن اداری را از اینجا مشاهده کنید


پارتیشن-پیش-ساخته-چوبی

پارتیشن اداری پیش ساخته

پارتیشن اداری پیش ساخته، از روشی بهینه در تولید پیروی می‌کند که زمان نصب پارتیشن را به کمترین میزان کاهش می‌دهد. سفارش هر پارتیشن اداری سه مرحله طراحی، تولید و اجرا را در بردارد. هر سه مرحله نیازمند توجه به زمان است اما تمامی مراحل به نحوی در کاهش زمان اجرا تلاش دارند.

پارتیشن پیش ساخته، به معنای تولید قبل از سفارش نیست بلکه توجه به نوعی از رویکرد در تولید است که بیشترین زمان اجرا بر روی زمان تولید منتقل شود. کارفرمایان بیشتر با زمان اجرا در محل پروژه مشکل دارند و آن را موجب اخلال در روند کلی شرکت می‌بینند.

پارتیشن اداری پیش ساخته، متشکل از پنل‌های آماده نصب است.

پارتیشن اداری متشکل از دیوارهایی با عرض معین است که بر اساس فضای مورد نیاز

تقسیم بندی شده‌اند که اصطلاحا به آن پنل پارتیشن نیز می‌گویند.

بطور سنتی هر یک از این پنل‌ها برای تولید و نصب به محل مورد نظر ارسال می‌شدند و تیم‌های اجرایی بخشی از تولید را نیز در محل انجام می‌دادند.

پارتیشن پیش ساخته، به نوعی از انواع پارتیشن اداری گفته می‌شود که مراحل تولید تا حد ممکن در محوطه کارخانه انجام پذیرفته باشد و کمترین میزان را برای نصب پارتیشن اداری در محل به خود اختصاص دهد. پارتیشن اداری پیش ساخته، امروزه به شدت مورد نظر شرکت‌های تولید کننده و سفارش دهندگان است.

 

انواع-پارتیشن-اداری-پیش-ساخته

اهمیت پارتیشن پیش ساخته برای تولید کننده

پارتیشن پیش ساخته از این نظر برای تولید کنندگان اهمیت دارد که نظارت بیشتری بر روند اجرا دارند. یکی از بزرگترین مشکلات شرکت‌های تولید کننده پارتیشن اداری عدم نظارت مناسب بر نصب پارتیشن بود. این امر به دو دلیل دشوار است اول آنکه نظارت دائمی بر اجرای پارتیشن اداری با هزینه مواجه است و دوم آنکه روند نصب همواره فاقد پروتکل‌های معین است.

پارتیشن پیش ساخته، از آن رو که بیشتر مراحل اجرای آن در کارخانه انجام می‌گیرد در زیر مجموعه پروتکل‌ها و استانداردهای دقیق تولید قرار می‌گیرد و به همین علت از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. کاهش هزینه در اجرا و نظارت مستمر در تولید پارتیشن اداری دو مورد مهمی هستند که تولید کنندگان را به تولید پارتیشن اداری پیش ساخته ترغیب می‌کند.

پارتیشن پیش ساخته در نظر کارفرمایان یک فرمول ایده‌آل است.

چون هم زمان را کاهش می‌دهد و دوم آنکه کیفیت را بیشتر می‌کند و در نتیجه رضایتمندی افزایش می‌یابد.

خلاصه :

پارتیشن اداری پیش ساخته، یک مدل از انواع پارتیشن اداری نیست و تنها یک رویکرد جدید به پروسه تولید و اجرای پارتیشن است. پارتیشن پیش ساخته موجب کاهش زمان اجرا می‌گردد و به دلیل نظارت بیشتر تولیدکنندگان بر مراحل تولید از کیفیت بیشتری برخوردار است.

پارتیشن پیش ساخته، رضایتمندی بیشتری را برای کارفرمایان به ارمغان می‌آورد زیرا در پارتیشن پیش ساخته، کلیه مراحل بر کاهش زمان و افزایش کیفیت استوار است.  

 


ویژگی های پارتیشن خوب چیست ؟


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *