وبلاگ و اخبار

5 ویژگی ضروری برای خرید میز مدیریت

خرید میز مدیریت

میز مدیریت چهره کسب و کار شماست. این قطعه از مبلمان اداری نه تنها محل کار است، بلکه مرکز دفتر شما نیز می‌باشد. مکانی که بازدیدکنندگان، مشتریان، سرمایه گذاران یا شرکای تجاری را هنگامی که پشت این میز نشسته‌اید، ملاقات می‌کنید.

خرید و استفاده از میز مدیریت برند و با کیفیت بالا به مدیران این امکان را می‌دهد تا کار خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند.

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های می‌پردازیم که باید در یک میز مدیریت به دنبال آن باشید تا یک مبلمان اداری واقعا کاربردی و با وقار داشته باشید.

از منظر عملی، اولین چیزی که باید در انتخاب میز اداری مد نظر قرار دهید این است که چرا به میز مدیریت نیاز دارید؟ آیا به دنبال میزی هستید که یک کامپیوتر بزرگ را در خود جای دهد؟ آیا به فضای ذخیره سازی گسترده‌ای برای اسناد و سایر موارد نیاز دارید؟ یا فقط به میزی نیاز دارید که ظاهر خوبی داشته باشد و کار با آن راحت باشد؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند تا گزینه های خود را محدود کنید و بهترین میز را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

میز مدیریت با ملزومات

اندازه و بزرگی میز مدیریت

استاندارد خاصی برای میز مدیریت یا هر نوع میز اداری دیگر وجود ندارد. با این حال، در نظر گرفتن اندازه دفتر خود و میزان فضای مورد نیاز برای کار ضروری است.

به جز اندازه میز، باید ارتفاع میز را در نظر بگیرید. قرار است که چندین ساعت از این میز استفاده کنید. مهم است که میز مدیریت، ارتفاع مناسب داشته باشد تا وضعیت مطلوب بدن حفظ شود و به گردن، ستون فقرات و دست‌ها آسیب نرسد. برخی از انواع میزهای مدیریت دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند یا برخی از مدیرات تمایل دارند که میز مدیریت را متناسب با شرایط بدن خود سفارشی سازی کنند.

زیبایی

بار دیگر تاکید می‌کنیم، میز مدیریت چهره شرکت شماست. میز باید با فضای داخلی شرکت، لوگوی شرکت و البته با سلیقه شما مرتبط باشد. بسیاری از صاحبان مشاغل میزهای مدیریت خود را سفارشی سازی می‌کنند. برخی از ویژگی‌های تزئینی، دستگیره‌ها، فایل کنار میز و… را به آن اضافه می‌کنند. این موارد میز را منحصر به فرد می‌کنند. ایده خرید یک میز مدیریت به همراه بقیه ملزومات آن را به یک سرمایه‌گذاری نهایی تبدیل می‌کند.

میز مدیریت مدرن

فضای ذخیره سازی و نگهداری

اکثر مردم فکر می‌کنند که یک میز مدیریت باکیفیت، میزی است که دارای فضای اضافه برای ذخیره سازی و نگهداری اسناد است. این فکر ایده درستی است.  به عنوان مسئول اجرایی شرکت، باید تمام مدارک ضروری را تا حد امکان به خود نزدیک کنید. با این حال، اکثر صاحبان مشاغل به رویکرد حداقلی پایبند هستند و ترجیح می‌دهند گزینه‌های ذخیره سازی میزهای مدیریتی را کاهش دهند تا از انباشتگی و آشفتگی کاغذ و پوشه‌ها جلوگیری کنند.

در نظر گرفتن چنین گزینه‌هایی هنگام خرید یک میز مدیریت ضروری است. اگر فضای ذخیره سازی کافی نیست یا برعکس، اگر فضای ذخیره سازی زیادی دارید، ممکن است لازم باشد مقداری زمان و پول بیشتری برای اصلاحات لازم هزینه کنید.

میز مدیریت با سطحی بزرگتر

برخی از میزهای مدیریتی، دارای سطح کار بیشتری هستند که در صورت نیاز، می‌توان آن را باز کرد و از سطح میز کار بزرگ‌تری استفاده کرد. ممکن است که خیلی سریع دفتر شما به یک اتاق طوفان فکری تبدیل شود که در آن جلسات تیم را برگزار کنید. اگر شما مجبور به کار بر روی پوسترها، طرح‌ها و نقشه هستید، قابلیت سطح کار بزرگتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای اضافه کردن این ویژگی به میز مدیریت خود می‌توانید، میز را سفارشی سازی کنید.

میز مدیریت پایه فلزی

در نظر گرفتن قیمت و کیفیت میز

در نهایت، هنگام انتخاب میز اداری، مهم است که هم قیمت و هم کیفیت میز را در نظر بگیرید. شما باید بتوانید میزهایی را با طیف وسیعی از قیمت‌ها پیدا کنید، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای خرید حتما قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. با این حال، کیفیت را فدای صرفه جویی در هزینه نکنید.

مطمئن شوید که میز مدیریت به خوبی ساخته شده و دوام خوبی خواهد داشت. علاوه بر این، به دنبال میزهایی باشید که دارای ضمانت نامه هستند تا مطمئن شوید که در صورت بروز مشکل از شما حمایت می‌شود.

خرید میز مدیریت ممکن است گام بزرگی برای شما و کسب و کار شما باشد. البته در این میان انتخاب نهایی با شماست که بر طبق سلیقه می‌توانید آن را انتخاب و خریداری کنید. هنگام خرید یک میز فضای کاری دفتر خود در نظر بگیرید. ابتدا در نظر بگیرید که برای چه به آن میز نیاز دارید. آیا میز با دفتر کار شما مناسب است؟ آیا فضای ذخیره سازی و سطح کافی برای قرار دادن وسایل شما خواهد داشت؟ هنگام جستجو، رعایت این موارد ضروری است. به این فکر کنید که میز شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

در آخر و مهمتر از همه، قیمت و کیفیت میز را در نظر بگیرید. از آنجایی که میزهای مدیریتی معمولاً کمی گران هستند، سعی کنید بدون افت کیفیت محصول، در حد بودجه خود بمانید، مبلمان اداری یک سرمایه گذاری است. شما می‌خواهید این سرمایه گذاری ها ماندگار باشند.

میز مدیریت جدید خود را از سازینه چوب با قیمتی کاملا منصفانه خریداری کنید. از وب سایت ما دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *