ست اتاق کنفرانس مدل SC4200

طراحی مدرن و زیبای ست اتاق کنفرانس sc4200 از جمله نکاتی است که در نگاه اول نظر هر بیننده‌ای را نسبت به خود جلب می کند. ما در سازینه چوب همواره تلاش بر تولید محصولاتی داریم که مطابق با نکات زیبایی شناختی و به روز عصر حاضر باشد، به همین خاطر در طراحی این ست کنفرانس هم تمامی نکات به نحو احسن اجرا و پیاده سازی شده است. در ادامه به بررسی دقیق تر ابعاد و جزئیات این محصول خواهیم پرداخت.

ابعاد کلی کار 76.5*310*700 سانتی متر متشکل از 11 پایه‌ی فلزی با مقطع مستطیلی بوده که این پایه ها در بخش هد برای اطمینان از استقامت بهتر با زاویه 45 درجه طراحی شده اند. برای داشتن نمای بهتر دور تا دور کار تابلو کار شده که نسبت به زیر میز دیدی وجود نداشته و همین امر زیبایی کار را دو چندان می کند.

عرض صفحات میز 75 سانتی متر بوده که به دو بخش 55 و 20 سانتی تقسیم بندی شده است که با رنگ بندی متفاوت دید بهتری را برای شما به نمایش می گذارد. برای راحتی کاربر در سطح میز تقریبا برای هر دو کاربر پریز توکار و شارژر وایرلس تعبیه شده است.

ست اتاق کنفرانس sc4200 یک ست کامل 18 نفره بوده که با توجه به نیاز و خواست شما قابل تغییر وسفارشی سازی به ابعاد دلخواه شما نیز می باشد.