وبلاگ و اخبار

میز اداری کلاسیک

میز اداری کلاسیک

میز اداری کلاسیک انتخاب اول مدیران قانون مند و منظمی است که می خواهند قدرت خود و کسب و کار خود را به نمایش بگذارند. معمولا رؤساء و مدیرانی با روحیه و شخصیت سختگیر، قدرت طلب، قانون مند و منظم از افرادی هستند که هنگام دکوراسیون شرکت و دفتر کار خود، روی به سبک های کلاسیک می آورند; مدیرانی که می خواهند به طور آشکار و واضح  قدرت خود و کسب و کارشان را تثبیت کنند.

هرچند که افراد با هر نوع روحیه و شخصیتی ممکن است سلایق متفاوتی داشته باشند و سبک های مختلفی را بپسندند اما دلیل اینکه معمولا چنین افرادی علاقه مند به دکوراسیون اداری کلاسیک می شوند ریشه در خصیصه های این سبک دارد.

با اینکه که دکوراسیون کلاسیک امروزی زمین تا آسمان با منشاء تاریخی اش فرق دارد اما به هر حال ریشه ی تاریخی این سبک مربوط می شود به دوران روم و یونان باستان. بی جهت نیست که این سبک نشان دهنده شکوه و عظمت است.

در دکوراسیون کلاسیک سعی می شود از اشیاء مجلل، با عظمت، مرغوب و باکیفیت استفاده شده تا بهتر القا کننده این امر باشد.

یکی از مکان هایی که بسیار شاهد این نوع سبک هستیم شرکت ها و دفاتر اداری بزرگ هستند. زیرا استفاده از این سبک در محیط کاری می تواند تاثیرات شگفت انگیزی در ذهن مخاطبان به جای بگذارد.

مبلمان اداری کلاسیک

بعد از تصمیم برای انتخاب سبک کلاسیک به عنوان سبک اصلی طراحی داخلی دفتر کاری، واضحا اولین قدم انتخاب و خرید مبلمان اداری کلاسیک است. مبلمان اداری که شامل انواع میز های اداری کلاسیک که مهمترین آن میز مدیریتی کلاسیک است، میز کنفرانس کلاسیک، کتابخانه، کنسول، ست اداری، پارتیشن کلاسیک می باشد.

یکی از عناصر مهمی که می توانند نماینگر بهتری از سبک کلاسیک در محیط اداری باشد میز است. میز به عنوان اصلی ترین عنصر در دفتر کار می تواند تصویر جامعی از سبک اصلی دکوراسیون در ذهن مخاطبان تداعی کند.

برای همین بعد از پارتیشن اداری که باید به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شود و زمینه یک فضای اداری کلاسیک را فراهم کند، میز اداری را نیز باید به سبک کلاسیک تهیه کنیم. در ادامه نیز باید به فکر تهیه موارد جانبی تر مانند کتابخانه، کنسول و اکسسوری های کلاسیک باشیم.

 

نمونه پارتیشن اداری کلاسیک

 

ویژگی های میز اداری کلاسیک

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد میزهای اداری که به سبک کلاسیک هستند ویژگی های متمایزی دارند که برای همه ی ما آشکار و واضح هستند و اغلب با آن آشنایی داریم. حتی اگر در مورد انواع سبک های دکوراسیون داخلی هم اطلاعات کافی نداشته باشیم، سبک کلاسیک و مدرن دو نوع از معروفترین و محبوبترین سبک ها هستند که همه ی افراد آشنایی ابتدایی را با آن دارند.

  • میز های اداری معمولا از چوب های طبیعی تهیه می شوند.
  • نوع چوب استفاده شده مخصوصا در میز مدیریتی کلاسیک از نوع مرغوب و با کیفیت مانند آبنوس، گردو و … می باشد.
  • رنگ غالب در دکوراسیون اداری رنگ های تیره و گرم با تناژ قهوه ای می باشد. میزهای اداری با این سبک هم معمولا در همین تناژ رنگ هستند.
  • میزهای اداری کلاسیک سادگی میزهای مدرن اداری را ندارند را برعکس میزهای مدرن بسیار پر کار و شلوغ هستند.
  • اغلب یا به صورت منبت کاری و طرح نگاری شده هستند یا با متریال های دیگری مانند چرم، برنج یا برنز ترکیب شده اند.
  • میزهای مدیریتی کلاسیک معمولا بسیار بزرگ و بدون ال کناری هستند.
  • میزهای اداری کلاسیک که برای بخش های دیگر یعنی میز منشی، میز کارمندی و … تهیه می شوند معمولا از نوع ام دی اف با روکش های رنگی کلاسیک هستند.

قیمت میزهای اداری کلاسیک

مبلمان اداری جزو موارد گران و پر هزینه هستند.به همین خاطر بسیاری از افراد از این بخش صرف نظر می کنند و وقتی برای انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب و باکیفیت نمی گذارند. در صورتی که طراحی داخلی و دکوراسیون محیط کار یکی از از مهمترین کارهایی است که بعد از شروع کسب و کارتان باید به آن فکر کنید.

امروزه مقاله های زیادی در رابطه با تاثیر طراحی محل کار بر رشد کسب و کار منتشر شده که که اثبات می کنند نوع چیدمان و دکوراسیون محیط کار تاثیر مستقیمی بر روی رشد کسب و کار دارد. و نباید دست کم گرفته شود.

بنابراین قبل از شروع هر کسب و کاری همیشه بخشی از سرمایه را به دکوراسیون و مبلمان اختصاص دهید. مخصوصا اگر تصمیم گرفته اید از سبک خاص و شیک کلاسیک استفاده کنید باید بودجه خیلی بیشتری را برای آن در نظر بگیرید.

 

خرید انواع میز اداری 

 

در زیر چند نمونه میز اداری کلاسیک خاص و جدید را به عنوان ایده با هم میبینیم:

 

انواع-میز-اداری-کلاسیک

قیمت-میز-اداری-کلاسیک

میز-اداری

میز-اداری-چوبی

میز-اداری-کلاسیک

میز-اداری-مدیریتی

میز-مدیریتی-کلاسیک

دکوراسیون-اتاق-مدیریت

دکوراسیون-کلاسیک

ست-میز-مدیریت-و-کنفرانس-کلاسیک

طراحی-اتاق-کار-کلاسیک

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *