پارتیشن

مزیت استفاده از پارتیشن اداری در محیط اداری

مزیت استفاده از پارتیشن اداری در شرکت ها

مزیت استفاده از پارتیشن اداری وقتی مشخص می شود که در طراحی شرکت خود نیاز به جابه‌جایی و باز کردن یا کوچک کردن یک فضا دارید اما به دیوارهای ثابت که غیر قابل جابه‌جایی هستند بر می خورید و اینجاست که پارتیشن‌های اداری به کمک شما می آیند.

مزیت انواع پارتیشن اداری

امروزه با مدرنیته شدن و خلاقیت روز به روز در صنعت دکوراسیون، شرکت‌ها، دفاتر و اداره‌ها هم تصمیم می گیرند تا دستی به طراحی و چیدمان محیط اداری خود بزنند. یا حتی ممکن است تصمیم گرفته باشید بخش جدیدی به دفتر خود اضافه کنید بدون اینکه خود را به دردسر دیوار کشیدن و ریخت و پاش‌هایش بیاندازید، در این صورت پارتیشن‌های اداری بهترین گزینه برای شما هستند.

پس در این مقاله با ما باشید تا با انواع پارتیشن های اداری و مزیت هایش آشنا شوید و دفتر خود را بدون دردسر، به بهترین شکل و با صرف هزینه مناسب تغییر دهید.

استفاده از پارتیشن اداری چه مزیت‌هایی دارد؟

کلمه‌ی پارتیشن به معنی تقسیم بندی، وسیله‌ی جداسازی و .. است. پارتیشن های اداری یک سری دیوارهای قابل حمل و سیار هستند که برای بخش بندی محیط داخلی یک دفتر یا شرکت به منظور بهره‌وری بیشتر از فضا مورد استفاده قرار می گیرند، که در انواع مختلف تولید می شوند.

پارتیشن های اداری علاوه بر تاثیر زیادی که در زیبایی دکوراسیون داخلی شرکت دارند، بیشتر به منظور ایجاد فضای کاری مشخص بدون ورود فضای یک میز به میز دیگر، حفظ نظم و آرامش کارکنان و … مورد استفاده قرار می گیرد.

پارتیشن فلزی در محیط اداری

 

این نوع پارتیشن‌ها در انواع شیشه‌ای، فلزی، چوبی، تک جداره، دو جداره و … هستند که بسته بر نوع نیاز، کاربرد و سلیقه ی شخصی طراحی و اجرا می شوند.

انواع پارتیشن از نظر قابلیت جابه‌جایی:

پارتیشن ثابت

این نوع پارتیشن همانطور که از نامش پیداست ، در محل ثابت می‌شود و قابلیت جابجایی ندارد. و بیشتر برای محیط هایی مطلوب هستند که قصد تغییر یا جابه‌جایی ندارند.

پارتیشن اداری ثابت شیشه و فلز

پارتیشن متحرک

این نوع پارتیشن‌ها از قابلیت تغییر موقعیت برخوردار هستند. به این معنی که هر موقع بخواهید می‌توانید بر حسب سلیقه‌ی شخصی مکان یا حتی تقسیم بندی های آن را تغییر دهید.

مزیت این پارتیشن‌های محرک اداری وزن سبک آن‌هاست که حمل و جابه‌جایی را آسان می کند.

پارتیشن های متحرک از نظر نوع عملکر می توانند کشویی، ریلی، یک پارچه، تاشو و … باشند.

پارتیشن اداری متحرک

انواع پارتیشن های اداری از نظر جنس :

  • پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن mdf
  • پارتیشن فلزی
  • پارتیشن گیاهی
  • پارتیشن پارچه ای
  • پارتیشن کلاسیک
  • پارتیشن pvc
  • پارتیشن های مدرن

 

با انواع پارتیشن اداری بیشتر آشنا شوید

 


 

5 مزیت شاخص استفاده از پارتیشن اداری

محبوبیت پارتیشن های اداری به دلیل مزیت های فراوانی است که دارند.

1-کاهش صدا و ایجاد حریم شخصی برای کارمندان

وجود پارتیشن، حتی اگر یک دیواره ی ساده یا شیشه ای باشد می تواند تاثیر به سزایی در کاهش سر و صدا داشته باشد و کارمندان می توانند بدون اینکه حواسشان به اطراف خود پرت شود با تمرکز بیشتری به کار خود یپردازند و بهره وری بیشتری داشته باشند.

پارتیشن هایی که فضای داخل را نشان نمی دهد می تواند یک حریم خصوصی برای کارمندان ایجاد کند که بسیار امر مهمی است. حتی اگر قصد دارید از پارتیشن های شیشه ای استفاد ه کنید می توانید از نوع مات آن استفاده کنید تا این حریم خصوصی را برای کارمندتان ایجاد کنید.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری
2-انعطاف پذیری هنگام جابه‌جایی دفتر

ممکن است تصمیم بگیرید در آینده دفتر کاری خود را تغییر دهید، کارکنان خود را افزایش یا کاهش دهید یا حتی دفتر خود را به طور کامل به جای دیگری منتقل کنید. از مزیت استفاده از پارتیشن اداری این است که می توانید آن ها را هر طور که می خواهید تغییر دهید یا به مکان جدید انتقال دهید.

این قابلیت انعطاف پذیری برای بسیاری از مشاغل حائز اهمیت است.

3-ایجاد ظاهری مدرن و جذاب

بر خلاف تصور رایج، پارتیشن های اداری لزوما اتاقک های کوچک و تنگ و تاریک نیستند و می توانند سبکی منحصر به فرد ایجاد کنند. که ما در سازینه چوب طراحی های سفارشی شما را با انواع مدل های پارتیشن در رنگ‌ها و تقسیم بندی های متفاوت اجرا می کنیم.

اگر قصد دارید ظاهر قدیمی محیط کار خود را  به روز و مدرن کنید قطعا پارتیشن‎‌ها با تنوع مختلفی که در طرح، نوع و جنس دارند، به ساده‌ترین شکل این امکان را در اختیار شما قرار می دهند.

مزایای استفاده از پارتیشن در شرکت
4-صرفه جویی در هزینه ها

یکی دیگر از مزیت های استفاده از پارتیشن های اداری صرفه جویی در هزینه های اضافی است. در صورت جابه‌جایی شما دیگر نیازی ندارید که هزینه‌های زیادی صرف تغییر فضای کاریتان کنید. یا در صورت استفاده از پارتیشن های شیشه‌ای به دلیل بازتاب و انعکاس طبیعی نور استفاده از لامپ ها و روشنایی ها کمتر می شود.

5-جذب مشتری

شاید فکر کنید که پارتیشن چه تاثیری می تواند بر روی جذب مشتری بگذارد؟ اما باید به شما بگوییم که همین جلوه‌ی بصری زیبا، دسترسی آسان به بخش های مختلف و فضای باز بیشتری که پارتیشن‌ها نسبت به دیوارها در اختیار ما قرار می دهند می تواند تاثیر مستقیمی بر روی ارباب رجوع داشته باشد.

هرچه دسترسی به بخش های مختلف راحت تر و دسترسی آسان تر باشد ارباب رجوع رضایت بیشتری خواهد داشت.

نتیجه:

همانطور که متوجه شدید مزیت استفاده از پارتیشن اداری بسیار زیاد است. و شاید تصور نکنید اما می تواند شرکت شما را به درجه‌ی بالاتری از بهره‌وری، سود آوری و … برساند.

برای انتخاب پارتیشن اداری مناسب و خوب می توانید از راهنمایی کارشناسان ما کمک بگیرید.فقط کافی است با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *