وبلاگ و اخبار

راهنمای خرید میز پذیرش

میز پذیرش گرد

میز پذیرش یکی از محصولات اداری است که اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما با نگاهی دقیق‌تر، آنها اولین چشم انداز و منظره‌ای هستند که شخص هنگام ورود به محیط تجاری شما با آن مواجه می‌شود. در نتیجه انتخاب درست این مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار است. ایجاد محیطی که از اخلاق تجاری شما پشتیبانی می‌کند باعث می‌شود که بازدیدکنندگان حس خوشایندی را هنگام ورود به مجموعه داشته باشند و پیام برند شما به مشتریان رسانده شود.

برای کمک به شما در انتخاب درست میز پذیرش، برخی از مهم‌ترین ملاحظات را به اشتراک گذاشته‌ایم. با کمک ما نیازهای طراحی مبلمان اداری شما به راحتی برآورده می‌شود.

ملاحظات خرید میز پذیرش

هنگام انتخاب این محصول اداری باید نکات زیر را در نظر بگیرید. انجام این کار به شما این امکان را می‌دهد که در اولین مراجعه مشتریان بهترین نتایج را بدست آورید:

بررسی اندازه فضا

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید مبلمان اداری مدرن، میزان فضایی است که در اختیار دارید و همچنین چیدمان فضای اداری شما است. نه تنها تیم شما از کار در یک منطقه تنگ اجتناب می‌کند، بلکه مشتریان بالقوه شما نیز از قرار گرفتن در یک محیط باریک و تنگ، احساس آرامش نخواهند کرد.

برای انتخاب سایز مناسب میز پذیرش بهتر است که وقت کافی در این باره بگذارید و محیط خود را دقیق اندازه بگیرید. این اولین اقدام برای خرید یک میز مناسب است. در هنگام اندازه‌گیری محیط حتما لوازم جانبی مانند صندلی برای قرار دادن در پشت میز پذیرش و خارج از فضای میز را در نظر بگیرید. طوری شرایط را در نظر بگیرید که فضای کافی برای چیدمان بدون شلوغی محیط اتفاق بیفتد.

میز پذیرش ام دی اف 2

میز پذیرش انعکاس نوع کسب و کار و برند شما

برداشت اولیه مشتریان از کسب وکار شما واقعاً مهم است. این فقط به تیمی که دارید محدود نمی‌شود. مبلمان اداری در این میان نیز تاثیرگذار است. هنگامی که مشتریان شما وارد فضای اداری شما می‌شوند، شروع به دنبال سرنخ‌های در مورد اینکه شما که هستید و کسب‌و‌کار شما چه چیزی را ارائه می‌دهد، می‌گردند. با وجود میز پذیرش مناسب می‌توانید با خیالی آسوده تاثیر مطلوبی را از برند خود به جا بگذارید.

هنگامی که روی میز خود تصمیم گرفتید، باید آن را برای نشان دادن کسب و کارتان تجهیز کنید. استفاده از لوگو شرکت، اقلام و طرح‌ها شخصیت کسب‌وکار شما را منعکس می‌کند.

فکر کردن به رفاه کارمندان

یکی از مهمترین ملاحظات، راحتی تیم شما و بازدیدکنندگان است. اگر کارمند پذیرش هنگام کار پشت میز راحت نباشند، حال خوبی نخواهد داشت و بهره‌وری او کاهش می‌یابد. وقت گذاشتن برای تهیه مبلمان ارگونومیک و راحت به افزایش بهره وری کمک می‌کند. ملاحظاتی نظیر ارتفاع استاندارد بر مقدار راحتی میز جدید شما تأثیر می‌گذارد.

مراقب هزینه ها باشید

در بازار انواع مختلفی از میزهای پذیرش وجود دارند. هنگام مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی و یا یک فروشگاه در بازار، مراقب هزینه‌ها باشید. قبل از انتخاب، بودجه خود را در نظر بگیرید.

تصمیم‌گیری در مورد بودجه قبل از خرید به شما کمک می‌کند که هم از نظر سبک و هم از نظر مالی تصمیمات خوبی بگیرید. بعلاوه، گزینه‌های بسیار خوبی وجود دارد که می‌توانید بدون صرف هزینه بیشتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

پیدا کردن مبلمان اداری مدرن که منحصر به فرد باشد و شخصیت تجاری شما را منعکس کند، ایده خوبی است، اما گزینه‌های سفارشی سازی مقرون به صرفه زیادی نیز وجود دارند که کار مشابهی را انجام می‌دهند.

از گزینه‌های رنگی گرفته تا مواد خاص، می‌توانید محصولات یا خدمات برند خود را با ارائه ظاهر یا احساسی ثابت به فروش برسانید.

میز پذیرش مستطیلی

انواع میز پذیرش

اینکه در مورد انتخاب میز پذیرش از کجا شروع کنید، می‌تواند یک چالش باشد، به خصوص اگر در تهیه مبلمان اداری تجربه ندارید. برای کمک به شما، ما پنج مورد از متداول‌ترین میزهای پذیرش را به اشتراک گذاشته‌ایم تا به شما در تصمیم‌گیری درست کمک کنیم.

میز پذیرش منحنی

اگر به دنبال طراحی مدرن فضای شرکت خود هستید، انتخاب یک میز پذیرش منحنی یک انتخاب عالی است. هر میز پذیرایی منحنی دارای طیف وسیعی از گزینه‌های رنگ و اندازه است و به شما امکان می‌دهد آن را با فضای خود و سبک کسب و کار خود هماهنگ کنید.

میز پذیرش شیشه‌ای

انتخاب میز پذیرش شیشه‌ای یک راه عالی برای روشن کردن فضای بسته یا تاریک است و به دفتر شما حس مدرن و امروزی می‌دهد. میز پذیرش شیشه‌ای می‌تواند در اندازه‌ی کوچک تا اندازه‌های چند کاربره سفارشی سازی شود. حتی می‌توان رنگ شیشه را انتخاب کرد.

میز پذیرش گرد1

میز پذیرش ام دی اف

ام دی اف (MDF) یک انتخاب محبوب برای ایجاد چهره‌ی شرکت است. بسیاری از میزهای پذیرش ام دی اف با جلوه چوبی که دارند گزینه‌ای عالی برای اغلب کسب و کارها هستند. از یک ظاهر سنتی با رنگ تیره یا یک جلوه مدرن یا روکش چوب روشن انتخاب کنید تا حال و هوای شرکت شما را منعکس کند.

میز پذیرش کوچک

به طور کلی اگر فضای محدودی دارید، انتخاب یک میز پذیرش کوچک به شما کمک می‌کند تا آنچه را که در دسترس است به حداکثر برسانید. با توجه به چیدمان محیط و محدودیت فضا، شما می‌توانید از میز پذیرش گرد، مربع یا حتی گوشه‌ای استفاده کنید. با افزودن یک میز کوچکتر، به فضای خود کمک کنید تا بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

میزهای پذیرایی گرد

اگر مایل به ایجاد یک فضای پذیرش با پلان باز هستید، انتخاب یک میز پذیرش گرد تیم شما را در قلب اتاق قرار داده و به آنها امکان ارائه خدمات و دسترسی 360 درجه به بازدیدکنندگان را می‌دهد. این سبک از میزهای پذیرش مدرن هستند و در فضای اداری بزرگتر شیک به نظر می‌رسند. با این حال، اگر به دنبال یک میز پذیرایی کوچک هستید. این دسته از میزهای پذیرش جوابگو نخواهند بود زیرا میزهای پذیرش گرد به فضای زیادی نیاز دارند.

فرقی نمی‌کند که شما چه نوع میز پذیرشی را انتخاب می‌کنید. در بازار انتخاب‌های بسیار خوبی وجود دارند که می‌توانید از بین آنها یکی را خریداری کنید. مبلمانی که انتخاب می‌کنید، اولین تصویری است که از خود برای مشتریان ایجاد می‌کنید، بنابراین مطمئن شوید که مطابق با ظاهر شرکت شما باشد تا افراد بتوانند هویت برند شما را به راحتی درک کنند.

برای خرید میز پذیرش‌، شما می‌توانید به فروشگاه اینترنتی سازینه چوب سر بزنید. برای بازدید از انواع مدل‌های روز میز پذیرش به صفحه اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *