وبلاگ و اخبار

مزایا و معایب میز شیشه‌ ای اداری

میز شیشه ای اداری

اگر به دنبال میز جدیدی برای دفتر کار خود هستید، فاکتورهای زیادی مانند شکل، اندازه، رنگ، ارتفاع قابل تنظیم و جنس مواد را باید در نظر بگیرید. وقتی صحبت از موادی می‌شود که میز شما از آنها ساخته می‌شود، معمولاً فقط چند گزینه وجود دارد، چوب و شیشه. از بین این دو، بدون شک شیشه بهترین گزینه است. اما قبل از اینکه مسحور زیبایی‌ دلپذیر یک میز شیشه ‌ای اداری شوید، مهم است که مشکلات آن را نیز در نظر داشته باشید. بنابراین قبل از انتخاب، باید تمام جوانب مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید.

چرا میز شیشه ای برای محیط اداری ایده آل است

روشن کردن فضا

شفافیت شیشه به کار رفته در مبلمان اداری ، فضایی بازتر و روشن‌تر را در ذهن ایجاد می‌کند. شما می‌توانید کوچک‌ترین و تاریک‌ترین اتاق‌ها را تغییر دهید و آنها را به خوبی روشن و منظم جلوه دهید.

تمیزی آسان

شیشه یک ماده غیر جاذب است که تمیز کردن آن در مقایسه با میزهای چوبی آسان‌تر است. میزهای چوبی لکه‌ها و ریزش‌ و شُره مایعات را جذب می‌کنند.

 

میز شیشه‌ای اداری

سختی و مقاومت شیشه

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که شیشه به کار رفته در میز شیشه ای اداری شکننده است و می‌تواند به راحتی خرد شود، اما این فکرها بی‌اساس هستند. شیشه‌های سکوریت مدرن که امروزه در مبلمان شیشه ای اداری استفاده می‌شود بسیار مقاوم هستند زیرا فرآیند تولید این شیشه‌ها طی عملیات حرارتی یا شیمیایی است و چهار برابر قوی‌تر از شیشه معمولی هستند.

اگر شیشه سکوریت به هر دلیلی بشکند و خرد شود، تکه های شکسته شده مثل شیشه معمولی خرد و در اطراف پخش نمی‌شوند. قطعات خرد شده نیز نوک تیز و خطرناک نخواهند بود.

جریان پویای سبک مدرن

شاید بزرگترین مزیت برای داشتن میز شیشه‌ای این واقعیت است که بسیار جذاب و فوق العاده مدرن به نظر می‌رسد. اگر شما پذیرای مهمانان خود در فضای اداری هستید، ظاهر شیک میز شیشه ‌ای اداری نشان می‌دهد شما یک سازمان حرفه‌ای هستید که سازگار، و مشتاق حرکت با زمان هستید و این روزها چنین ویژگی‌هایی می‌تواند در روند یک معامله تجاری بسیار سودمند باشد.

میز تمام شیشه ای اداری

نکات قابل ملاحظه در هنگام خرید میز شیشه ای اداری

هزینه

میزهای شیشه ای می‌توانند گرانتر از میزهای اداری معمولی باشند. دو دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد. اولین مورد، فرآیند پر زحمت برش، سوراخکاری و نصب سطح به پایه‌هاست. دلیل دوم این است که شیشه لزوما ارزان‌ترین ماده نیست. با بیان این نکته اما ما هنوز فکر می‌کنیم خرید یک میز شیشه ای یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

گرد و غبار و اثر انگشت

شیشه بسیار مستعد اثر انگشت، لکه و گرد و غبار است، به این معنی که باید به طور منظم تمیز شود. شاید نسبت به سایر سطوح میز شیشه ای اداری به نگهداری بیشتر نیاز دارد.

مدیریت کابل

برای مدیریت کابل‌ها، میز شیشه ای اداری ایده‌آل نیست زیرا دید واضحی از کابل‌ها وجود خواهد داشت. بنابراین اگر قصد انتخاب این نوع میزها را دارید و نگران مدیریت کابل هستید، میز شیشه ای گزینه‌ای مناسب نیست.

میز شیشه ای با فایل سفید

سنگینی

اگر قصد دارید چند سال در جایی بمانید و میز شیشه ‌ای اداری استفاده کنید، مشکلی نخواهید داشت.  اما اگر مجبورید که سالانه جابه‌جا شوید متوجه خواهید شد که جابجایی میز می‌تواند یک کار دو نفره و چالش برانگیز باشد.

هنگام جابه‌جایی میز ممکن است با مشکلاتی مانند شکسته شدن در صورت برخورد با جسم دیگر و یا افتادن مواجه شوید، این اتفاقات در صورت نپوشیدن دستکش محافظ به راحتی به شما نیز آسیب می‌رسانند.

در نهایت، میز شیشه ای اداری مناسب سبک کلاسیک و هم مدرن است و هم شیک به نظر می‌رسد. همچنین طول عمر بالایی دارد که در برابر میزهای چوبی معمولی بی‌رقیب است. شکی نیست که با خرید یک میز شیشه ای احساس برتری و حرفه‌ای خواهید کرد. فروشگاه سازینه چوب، تولیدکننده و فروشنده محصولات اداری در ایران می‌تواند شما را برای تهیه جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات و میز شیشه ای اداری یاری رساند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *