وبلاگ و اخبار

انواع محصولات دکوراسیون اداری

دکوراسیون-اداری-لاکچری

انواع محصولات دکوراسیون اداری برای تجهیز یک دفتر کار به نیاز است. فضای کاری ایده‌آل برای زیبایی و کارایی، به عناصر گوناگون و در عین حال مرتبط با یکدیگر احتیاج دارد.

دفتر کار منحصر بفرد

محصولات دکوراسیون اداری اگر با تناسبی صحیح در کنار یکدیگر قرار گیرند یک دفتر کار منحصر بفرد را بوجود می‌آورند. برای آنکه دفتر کاری مدرن داشته باشیم باید بطور دقیق بدانیم که به چه ابزاری برای کار احتیاج داریم.

بطور کلی انواع محصولات دکوراسیون اداری به دو دسته‌ی ابزار کار و وسایل تزیینی تقسیم می‌گردند. ابزار کار را همه می‌شناسیم چون بدون آنها از انجام کار باز می‌مانیم اما وسایل تزیینی به زیبایی محل کار کمک می‌کنند. برای یک دفتر کار منحصربفرد ترکیب این عناصر در کنار هم لازم است.

روح یک محیط کار به ترکیب و تناسب بین تمامی عناصر کاری و زیباییست. نمی‌توانیم فقط به نیازمندیهای کاری فکر کنیم بدون آنکه برای زیبایی محل کار که به شادابی و طراوت در زمان کار می‌انجامد بی تفاوت باشیم.

دکوراسیون-اداری-دیجی-کالا

 

انواع محصولات دکوراسیون اداری برای دفتر کار منحصر بفرد

میز اداری مدرن

میز اداری مدرن، اصلی ترین آیتم برای تجهیز یک دفتر کار است. امروزه دسته بندی جدیدی به نام میز اداری مدرن بوجود آمده است که رویکردی کاملا متفاوت نسبت به گذشته دارد. میز اداری مدرن با طراحی ساده و مینیمال است که کلیه مراحل تولید و عرضه آن از این الگو پیروی می‌کنند.

میز اداری مدرن با استفاده از انواع مواد اولیه تولید می‌گردد که گاهی با یکدیگر نیز ترکیب می‌شوند. این دسته از انواع محصولات دکوراسیون اداری با استاندارد ارگونومیک تولید می‌گردند که رویکرد آن توجه به حفظ سلامتی کاربر است.

در میان محصولات دکوراسیون اداری، نقش میز بسیار برجسته است زیرا بیشترین ارتباط مستقیم را با کاربر دارد.

میز کنفرانس

هر فضای اداری به واحدی برای جلسات نیاز دارد. میز کنفرانس و جایگاه آن در هر واحد کاری و با هر تعداد افرادی بسیار مهم است. جزییات میز و کارایی آن، از نکات کلیدی در تهیه میز کنفرانس می‌باشد.

میز کنفرانس یا همان میز جلسات، متناسب با ابعاد فضای قرار گیری و حداکثر تعداد نفراتی که از آن استفاده می‌کنند تعیین می‌گردد. میز کنفرانس باید به صورت کامل و دقیق تناسب ابعادی در محیط را ایجاد نماید.

همچنین در برخی اتاق جلسات نیازمندی‌های جانبی مانند ویدئو پروژکتور یا اتصالات شبکه مورد نیاز است که در نوع خرید میز کنفرانس بسیار اهمیت دارد. میز جلسات یکی از انواع محصولات دکوراسیون اداری است که بیشترین ارتباط جمعی را بوجود می‌آورد و به همین علت استحکام و کیفیت آن از درجه اهمیت زیادی برخوردار است.

از آنجاییکه میز کنفرانس ارتباط‌های خارج از سازمانی را نیز پوشش می‌دهد، زیبایی و کیفیت طراحی آن باید مورد توجه باشد. ارتباط با مشتریان یکی از این ارتباطات است که در بسیاری از اوقات به تاثیرگذاری بصری نیازمند است. جلوه میز کنفرانس و کارایی آن باید از تاثیرگذاری مطلوب برخوردار باشد.

برای تکمیل اتاق جلسات به یکی دیگر از محصولات دکوراسیون اداری احتیاج است که کردنزا نام دارد.

 

دکوراسیون-اداری-اتاق-مدیریت

کردنزا

 هر قسمت مجزا در یک فضای کاری، نیازمند انواع محصولات دکوراسیون اداری برای تکمیل شدن کاربری است. بسیاری از محصولات دکوراسیون مکمل یکدیگر هستند تا نیازهایی را که در زمان کار بوجود می‌آید را پوشش دهند.

کردنزا از انواع محصولات دکوراسیون اداری است که نقش کاملا تکمیل کننده برای فضاهای خاص دارد. اتاق مدیریت و سالن جلسات مهمترین قسمت‌هایی هستند که از کردنزا در آنها استفاده می‌شود.

کردنزا دو نقش را ایفا می‌کند اول آنکه یک فضای ذخیره سازی است که کاربری اصلی آن محسوب می‌گردد و دوم آنکه به عنوان ویترین نیز از آن استفاده می‌شود.

کردنزا یک کمد ذخیره‌سازی همراه با ویترین است که علاوه بر کارایی به جنبه زیبایی محیط نیز کمک می‌کند.

در میان انواع محصولات دکوراسیون اداری، کردنزا را به عنوان محصولی خاص در نظر می‌گیرند که امروزه در بیشتر فضاهای مدیریتی و کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قفسه کتاب و زونکن

آیا محیط اداری را بدون قفسه کتاب می‌توان در نظر گرفت ؟؟؟ پاسخ قطعا منفی است. هر محیط اداری به بخشهایی برای قرار دادن اسناد، کتاب و زونکن نیاز دارد. هر واحد کاری وابسته به نوع کارکرد خود به میزانی از قفسه کتاب و زونکن احتیاج دارد.

بطور مثال واحدهای مالی و فروش به کتابخانه بیشتری برای آرشیو نیاز دارند. نکته مهم در انتخاب کتابخانه یا همان قفسه کتاب کیفیت است. کیفیت از این جهت اهمیت دارد که کتابخانه یکی از محصولات دکوراسیون  اداری می‌باشد که از اصطحلاک زیادی برخوردار است.

یکی از پرمصرف‌ترین مدل‌های کتابخانه، قفسه کتاب ام دی اف است. قفسه کتاب ام دی اف، هم از کیفیت مطلوبی برخوردار است و هم قیمت مناسبی دارد. یکی از نکات مهم در زمان خرید قفسه کتاب، توجه به کیفیت یراق آلات آن است من جمله لولا، دستگیره و پایه .

امروزه انواع محصولات دکوراسیون اداری و مدل‌های متنوع کتابخانه در فروشگاههای معتبر حضوری و آنلاین عرضه می‌گردد که تقریبا متناسب با هر محیط اداری و حتی مسکونی می‌باشد.

 

دکوراسیون-اداری-لاکچری

میز گروهی

میز گروهی یکی از جدیدترین محصولات دکوراسیون اداری است که کمتر از دو دهه است که بطور گسترده در فضاهای اداری استفاده می‌گردد. میز گروهی بر مبنای جدیدترین روش‌های علمی در محیط کار شکل گرفته است.

افزایش راندمان و بهره‌وری از مهمترین مزایای استفاده از انواع میز گروهی می‌باشد. میز گروهی چیدمانی مدرن است که از مزایای علمی بسیار نیز برخوردار است. انواع میز اداری مدرن، به ترکیبی یکپارچه رسیده‌اند تا روحیه کار تیمی را افزایش دهند.

افزایش روحیه خلاقانه کاری یکی دیگر از مزیتهای انواع میز کار گروهی مدرن است.

طرحهای زیادی از انواع میز گروهی وجود دارد ولی بطور کلی این محصول، سفارشی تلقی می‌گردد. زیرا متناسب با فضا و تعداد نفراتی که از آن استفاده می‌کنند طراحی و تولید می‌گردد. رویکرد میز گروهی دقیق مطابق با خرید میز کنفرانس است. آنچه در سفارش این کالا تعیین کننده است، فضا و تعداد نفرات می‌باشد.

فایلینگ اداری

بدون کشو هرگز !!! چه در خانه و چه در محل کار ما حتما به کشو نیاز داریم. انواع محصولات دکوراسیون اداری در بخشهای مختلفی وجود دارند و هر یک بر اساس یک کاربری خاص  استفاده می‌شوند که شاید لزوما در هر بخش به آن نیاز نباشد. اما فایلینگ اداری یک نیاز همیشگی برای تمامی بخش‌های سازمانیست.

تعداد کشو در فایلینگ اداری، تعیین کننده قیمت آن محسوب می‌شود. یکی از مدل‌های محبوب فایلینگ اداری، فایل سه کشو است که مدلی کاربردی و کلاسیک است و مناسب برای انواع میز مدرن اداری می‌باشد.

فایل سه کشو چرخدار، با حمل و جابجایی آسان یکی دیگر از مدل‌های فایلینگ اداری است که امروزه در کنار بیشتر میز‌های اداری قرار دارد. کشو دسترسی سریع و راحت را برای کاربر فراهم می‌کند و یک فضای ذخیره‌سازی مناسب بوجود می‌آورد.

محصولات دکوراسیون اداری که در آنها از کشو استفاده شده است نیازمند بهره‌گیری از یراق آلات با کیفیت است که زمان مفید استفاده از آن را افزایش دهد. همچنین نوع یراق فایلینگ اداری باید به نحوی باشد که امنیت کاربر را نیز تامین نماید.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری تعیین کننده حد و حدود بخش‌های هر شرکت است. در واقع تقسیم بندی بوسیله پارتیشن اداری است که نیازمندی‌های انواع محصولات دکوراسیون اداری در هر بخش را مشخص می‌کند.

پارتیشن اداری به جای دیوار کشی سنتی برای تقسیم کردن فضای کلی اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. دسته بندی‌های مختلفی از این محصول وجود دارد که خریداران بر اساس بودجه و نوع رویکرد خود به طراحی آن را سفارش می‌دهند.

پارتیشن اداری محصولی کاملا سفارشی است که تنها بر اساس ابعاد فضای موجود طراحی و تولید می‌گردد.

جابجایی این محصول بسیار آسان است و به همین علت هزینه‌های آتی را می‌کاهد ضمن آنکه فضای اداری را بسیار مدرن می‌نماید.

مفهوم دفتر کار باز با پارتیشن اداری منافاتی ندارد زیرا همواره بخش‌هایی از سازمان وجود دارند که باید بطور کامل مستقل از سایر قسمت‌ها باشند.

پارتیشن اداری و میز گروهی دو آیتم مکمل برای انواع محصولات دکوراسیون اداری هستند که امروزه بیشترین کاربرد را در بین کمپانی‌های بزرگ جهان دارند.

برای بخش‌های مدرن با طراحی خاص همواره از پارتیشن دوجداره اداری استفاده می‌گردد زیرا علاوه بر زیبایی و استحکام بیشتر، مدیریت صدا و فضای خصوصی را بیشتر بوجود می‌آورد.

میزان اثر بخشی شرکت‌ها، بسیار به زیبایی پارتیشن اداری و طراحی آن وابسته است.

میز پذیرش

میز پذیرش، برای هر شرکت و دفتر کار یک الزام است. پذیرش مراجعه کنندگان و ارتباط اولیه بین مشتری و شرکت بعد از ارتباطات غیر حضوری، از طریق میز پذیرش اتفاق می‌افتد.

در میان محصولات دکوراسیون اداری، میز پذیرش مهمترین اثر گذاری را در ارتباطات با مراجعه کنندگان دارد. از همین رو بخش مهمی از ورودی یک شرکت یا سازمان به میز پذیرش اختصاص می‌یابد.

طراحی میز پذیرش از اهمیت بسیاری برخوردار است و کارفرمایان به این بخش توجه زیادی دارند.

میز پذیرش، نمایانگر نوع رویکرد آن سازمان و شرکت در ارائه خدمات به مشتریان است.

اثر گذاری دیداری، مهمترین وظیفه یک میز پذیرش مدرن می‌باشد.

صندلی اداری / مبلمان اداری

انواع محصولات دکوراسیون اداری، باید از کیفیت و استحکام لازم برخوردار باشند اما اگر این کیفیت تامین نشود زیانی به افراد نمی‌رسد و تنها عمر مفید یک محصول کاهش می‌یابد. اما در مورد صندلی اداری و مبلمان اداری اینگونه نیست. آنچه از عدم کیفیت مبلمان اداری آسیب می‌بیند سلامتی افراد است که این مهمترین زیان به یک سازمان می‌باشد.

مقدمه بیان شده به روشنی درجه اهمیت صندلی و مبلمان اداری را مشخص می‌کند. کیفیت صندلی اداری به نوع رعایت استاندارد در همه زمینه‌های طراحی و تولید آن دارد.

صندلی اداری باید تابع قوانین و استاندارد‌های ارگونومیک باشد تا سلامتی کاربران را تضمین نماید. صندلی اداری ارگونومیک علاوه بر راحتی و آسایش، حتما سلامتی کاربران را نیز تامین می‌کند.

در زمان خرید صندلی اداری لازم است که از ارگونومیک بودن محصول اطمینان حاصل شود.

بعنوان یک کارفرما شما موظف هستید که راحتی افراد را در زمان کار محیا کنید تا در آن صورت انتظار افزایش بهره‌وری را از پرسنل خود داشته باشید.

 

درباره-انواع-محصولات-اداری

ست کنار میز اداری

 پیشتر بیان کردیم که در میان انواع محصولات دکوراسیون اداری برای فضاهای خاص مجزا در شرکت، از کردنزا استفاده می‌شود. این نقش را در میان سایر قسمتهای کاری ست کنار میز اداری بعهده دارد. ست کنار میز اداری بیشتر برای قسمتهای کارشناسی استفاده می‌شود که به فضای در دسترس بیشتری برای ذخیره سازی احتیاج دارند.

ست کنار میز اداری معمولا شامل فایلینگ اداری و کمد زونکن است که البته گاهی جای کیس نیز در آن پیش بینی می‌گردد.

ست کنار میز اداری، کاربری میز کارشناسی را افزایش می‌دهد و از جابجایی بی مورد برای دسترسی به موارد مورد نیاز می‌کاهد.

زیر مانیتوری

برای جلوگیری از آسیب به ستون فقرات و گردن لازم است که دید کاربر با مرکز مانیتور همراستایی داشته باشد. از آنجاییکه ارتفاع میز اداری نمی‌تواند از استاندارد بیشتر باشد لازم است از یک اکسسوری الحاقی بر روی میز کار استفاده گردد که آن زیر مانیتوری نام دارد.

زیر مانیتوری یک مکمل بسیار کوچک و با هزینه کم است که کارایی بسیار زیادی دارد.

زیر مانیتوری مانند دیگر انواع محصولات دکوراسیون اداری از مواد اولیه گوناگون تولید می‌گردد اما بیشترین مورد استفاده را در کشور ما، زیر مانیتوری ام دی اف دارد زیرا بیشترین سطوح میز را ام دی اف تشکیل می‌دهد و به دلیل آنکه سطح اصلی میز اداری یکپارچه باشد از این مدل استفاده می‌گردد.

زیر مانیتور شیشه‌ای، استند زیر مانیتوری و نوع زیر مانیتور قابل تنظیم از دیگر مدل‌های کاربردی این کالا می‌باشد که بهتر است برای حصول نتیجه مطلوب با هزینه ناچیز در زمان خرید میز اداری، زیر مانیتوری را نیز سفارش دهید.  

 

دكوراسيون-اداري-شيك

خرید و سفارش انواع محصولات دکوراسیون اداری

خوشبختانه امروزه برای سفارش محصولات دکوراسیون اداری لازم نیست که زمان زیادی را صرف تحقیق و انتخاب به صورت حضوری صرف نمایید. فروشگاه‌های آنلاین محصولات دکوراسیون اداری بخش زیادی از خرید مشتریان را به خود اختصاص داده‌اند.

خرید آنلاین محصولات دکوراسیون اداری موجب کاهش زمان و هزینه می‌گردد ضمن آنکه فضای رقابتی بیشتر در این بخش، باعث دریافت خدمات بهتری توسط مشتریان می‌شود.

چوب فروش بزرگترین مرجع آنلاین فروش انواع محصولات دکوراسیون اداری در کشور می‌باشد که خدمات خود را بطور گسترده در سراسر کشور ارائه می‌کند.

چوب فروش دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که تضمین کننده خرید آنلاین مشتریان در سراسر کشور است. برای دریافت خدمات سفارشی سازی محصولات با واحد فروش چوب فروش تماس بگیرید.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *