وبلاگ و اخبار

5 نکته قابل ملاحظه قبل از خرید مبلمان اداری

5 نکته قبل از خرید میز مبلمان اداری

طراحی مجدد دفتر کار به نگرشی بیش‌تر از یک زیبایی بصری نیاز دارد. شما باید به نکاتی مانند راحتی، ارگونومی و افزایش بهره‌وری کارمندان فکر کنید. وقت بگذارید و در روند تهیه مبلمان اداری عجله نکنید. مبلمان اداری نقش مهمی در میزان بهره‌وری و رفاه کارکنان دارد.

پس قبل از خرید لازم است که به چند نکته اساسی دقت کنید.

بودجه

در حالی که بودجه مهمترین بخش انتخاب نیست. اما مطمئنا انتخاب شما را محدود می‌کند. ابتدا در مورد خرید نوع مبلمان اداری تصمیم بگیرید و جستجوی خود را با یک رقم در ذهن شروع کنید. بودجه‌ی کلی خود را به بودجه‌های کوچک‌تری برای خرید صندلی‌ اداری، میز اداری، فایل، کتابخانه و هر چیز دیگری که نیاز دارید تقسیم کنید. اگر بودجه شما کم است، روی کیفیت تمرکز کنید نه کمیت.

میز و صندلی اداری

کیفیت‌های ارگونومیک

کارمندان هر روز هشت ساعت از مبلمان اداری استفاده می‌کنند. صندلی‌ها و میزهایی را انتخاب کنید که طراحی ارگونومیک دارند. مثلا در خرید صندلی اداری به دنبال ویژگی‌هایی مانند پشتی قابل تنظیم و تکیه‌گاه دست باشید. به انعطاف پذیری هر قسمت از مبلمان فکر کنید.

عملکرد

تطبیق پذیری و عملکرد نکته کلیدی در خرید مبلمان اداری است. آیا می‌توانید میزی اداری پیدا کنید که به عنوان یک واحد ذخیره سازی اداری عمل کند؟ آیا می‌توان از صندلی‌ها اداری انتخابی شما در جاهای مختلف استفاده کرد.

تصویر برند 

ارائه تصویر مناسبی از برند موضوع مهمی است که بسیاری از صاحبان مشاغل فراموش می‌کنند. وقتی نوبت به برجسته کردن پیام‌های برند و برانگیختن توجه افراد به کسب و کار شما می‌شود، کارمندان وارد عمل خواهند شد. کارمندان در خط مقدم هستند و با مشتریان و ذینفعان ارتباط برقرار می‌کنند. بنابراین باید فضای مثبت و جذابی ایجاد کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد. در مورد انتخاب رنگ، چیدمان دفتر و انواع متریال با یک طراح صحبت کنید.

تجهیز فضای اداری با مبلمان اداری

تامین‌کننده معتبر

نکته بسیار مهم دیگر این است که شرکتی که شما برای خرید مبلمان اداری انتخاب کرده‌اید، شما را چقدر پشتیبانی می‌کند؟ اگر مشکلی پیش بیاید یا قسمتی خراب شود، آیا آن قطعه از مبلمان مشمول گارانتی یا خدمات می‌شود؟ برای طراحی فضا و خرید تیمی را انتخاب کنید که در طراحی داخلی تبحر کافی دارند.

هنگام بازسازی و تغییر مبلمان اداری دفتر خود، این موارد را به خاطر بسپارید:

فقط روی ظاهر تمرکز نکنید. فکر کنید که با انجام چه اقداماتی، تیم شما راحت‌تر خواهد بود.

کارمندان شما باید هنگام تصمیم گیری در اولویت شما باشند.

کیفیت و ارگونومی مبلمان اداری بر قیمت آن ارجحیت دارد.

میز کنفرانس اداری

خرید مبلمان اداری

اگر قصد دارید مبلمان اداری بخرید که نقاط قوت برند شما را به نمایش بگذارد، با ما در ارتباط باشید. ما می‌توانیم با شما در تجهیز فضای اداری و سفارشی سازی آن که مطابق با نیازهای تجاری شماست همکاری کنیم.

اجازه دهید که طراحی و مبلمان دفتر شما با مهمانان و مراجعه‌کنندگان شما صحبت کند. گروه حرفه‌ای سازینه چوب شما را در آنچه که به آن نیاز دارید یاری می‌رساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *