وبلاگ و اخبار

انواع میز کنفرانس و مزایای آنها

میز کنفرانس

آیا می‌خواهید در دفتر کار خود، محیطی برای جلسات رسمی ایجاد کنید یا می‌خواهید اتاق کنفرانس فعلی خود را تغییر دهید؟ میز کنفرانس یک مبلمان ضروری در دفتر کار است. با وجود گزینه‌های متعدد‌، انتخاب میز کنفرانسی مناسب می‌تواند بسیار دشوار باشد. برای کمک به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه، انواع مختلف میزهای کنفرانس و اتاق جلسه را بررسی و مزایای آنها را بیان می‌کنیم. چه به دنبال میزی باشید که همکاری و ارتباطات را تقویت کند یا استفاده از فضا را به حداکثر برساند، این مقاله آگاهی افراد را برای خرید یک میز کنفرانس ارزشمند افزایش می‌دهد.

میز کنفرانس گرد

محبوبیت میزهای کنفرانس گرد به دلیل زیبایی و تشویق همکاری و گفتگو به هنگام برگزاری جلسات در حال افزایش است. این میزها با ایجاد حس برابری در میان شرکت‌کنندگان، صمیمیت و گیرایی محیط را ارتقا می‌دهد. میز کنفرانس گرد در فضاهای کوچک به خوبی عمل می‌کنند. این میزها برای جلسات تیم‌سازی و جلسات طوفان فکری ایده‌آل هستند.

فواید میز کنفرانس گرد

کار تیمی را تقویت می‌کند.

گفت‌وگوی آزاد را ترویج و مشکلات را به صورت کار گروهی حل مي‌كند.

محیطی گرم و دلپذیر ایجاد می‌کند.

افراد را تشویق می‌کند تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و ارتباط چشمی برقرار کنند.

میز کنفرانس گرد

میز کنفرانس بیضی

میزهای کنفرانس بیضی، شکلی از پیچیدگی و ظرافت را به هر اتاق جلسه اضافه می‌کنند. آنها ظاهری ساده و امروزی دارند و می‌توانند شرکت‌کننده بیشتری را در خود جای دهند. شکل منحنی، حس وحدت و ارتباط را تقویت می‌کند؛ به طوری که همه در مکالمات مشارکت خواهند داشت.

فواید میز کنفرانس بیضی

فضایی شیک و حرفه‌ای به اتاق جلسه می‌بخشد.

حس برابری و کار گروهی را تقویت می‌ کند.

زیبایی بصری و تجربه افراد را از جلسه ارتقا می‌دهد.

میزکنفرانس بیضی

میز کنفرانس قایقی شکل

میزهای کنفرانس قایقی شکل یکی از بهترین مدل‌های میز کنفرانس هستند. این دسته از میزهای کنفرانس نمای قایقی شکلی دارند به طوری که قسمت میانی پهن‌تر از قسمت‌های انتهای آن است. ظاهر شیک و مدرن این میزها آنها را برای دفاتر امروزی مناسب می‌کند.

فواید میز کنفرانس قایقی شکل

طرحی نوآورانه و زیبا دارد.

محیطی مدرن و شیک را به وجود می‌آورد.

کار تیمی و تعامل بین افراد را آسان می‌کند.

انعطاف پذیری بیشتری برای چیدمان صندلی دارد.

میز کنفرانس قایقی

میز کنفرانس مستطیلی

میزهای کنفرانس مستطیلی، میزهایی متعارف و جزو پرکاربردترین میزهای کنفرانس هستند. این میزها اندازه‌های مختلفی دارند، بنابراین می توانید میزی را پیدا کنید که در هر اتاق جلسه، چه بزرگ و چه کوچک، قرار گیرد. این میزها یک محیط رسمی را فراهم می‌آورند. بحث و تبادل نظر دور این میزها به راحتی انجام می‌شود. طراحی خطی این میزها، باعث استفاده حداکثری از فضای موجود می‌شود. همچنین فضای کافی برای گذاشتن کاغذ، اسناد و وسایل بر روی میز مهیا خواهد بود.

فواید میز کنفرانس مستطیلی

ارتباط و بحث موثر را تسهیل می‌بخشد.

در چیدمان صندلی‌ها، انعطاف‌پذیری دارد.

تعداد زیادی از شرکت‌کننده را دور خود جای می‌دهد.

برای سخنرانی های رسمی و بحث های گروهی ایده آل است.

میزمستطیلی

میز کنفرانس مدولار

میز کنفرانس مدولار انعطاف‌پذیر و راحت است. قطعات این دسته از میزها قابل جداسازی است. پس به راحتی می‌توان اجزای آن را از هم جدا کرد و بر اساس نیازهای فردی مجدداً سر هم کرد. این میزها برای سازمان‌‌های که دائماً اتاق‌های کنفرانس خود را تغییر می‌دهند و یا دوباره چیدمان می‌کنند مناسب هستند. بسته به تعداد شرکت‌کنندگان و هدف جلسه، می‌توانید میز را به شکل یو، مربع یا به شکل اتاق هیئت مدیره بچینید.

فواید میز کنفرانس مدولار

بر اساس نیازها، می توان آنها را سفارشی سازی کرد.

منطبق با تغییرات و چیدمان اداری است.

همکاری و تعامل را آسان می‌کند.

برای هر محیطی مناسب و استفاده از فضا را به حداکثر می‌رساند.

میز کنفرانس مدولار

با توجه به آنچه که در این مقاله بیان شد برای تجهیز محیط کار خود نیاز به یک میز کنفرانس خواهید داشت. میزهای کنفرانس انواع مختلفی دارند که با توجه به سبک، طراحی محیط کار، سلیقه و بنابر نیاز می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد. باانتخاب یک میز کنفرانس خوب شما می‌توانید محیط کار خود را مدرن‌تر جلوه دهید و سطح تعامل با مشتری و یا مشارکت کارمندان خود را ارتقا بخشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *