وبلاگ و اخبار

انواع پارتیشن اداری

انواع-پارتیشن-اداری

معرفی انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری به چندین بخش از نظر متریال و طرح تقسیم می شودپارتیشن اداری به دو دسته تکجداره و دو جداره تقسیم می شود.

پارتیشن دوجداره اداری

انواع پارتیشن اداری دوجداره می تواند با توجه به طرح پارتیشن متفاوت باشد.

پارتیشن دوجداره معمولا ساختار تمام ام دی اف یا تمام آلومینیوم دارد.

در پارتیشن های دوجداره معمولا در بین جداره آن از پرده کرکره های ولومی استفاده می شود.

این پرده ها قابلیت سایه روشن شدن توسط ولومی که طراحی شده را دارا می باشند.

قیمت-انواع-پارتیشن-اداری

انواع پارتیشن اداری

تقسیم بندی بر اساس دیوار کاذب را اصطلاحا در ایران پارتیشن می گویند . پارتیشن نسبت به سایر جداکننده ها مزیتهای بیشتری دارد و از همین رو امروزه استفاده از آن به شدت رو به افزایش است . برای استفاده متناسب و بر اساس نیاز به یک شناخت نسبی احتیاج است .

پارتیشن بر اساس متریال به سه نوع تقسیم می گردد .

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی از جدیدترین مدلهای تولیدی می باشد که با استفاده از آلومینیوم آنادایز شده تولید می گردد و دارای دو مزیت عمده می باشد اول اینکه استحکام این مدل بسیار بالاست دوم آنکه قابلیت جابجایی آن بسیار سریع و آسان است و اصطلاحا پارتیشن پرتابل می باشد .

انواع پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن دو جداره ام دی افاز متداولترین مدلهای پارتیشن می باشد که بعلت متریال مناسبی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . هزینه نسبتا پایین و در عین حال استحکام ایده ال از مزیتهای این مدل پارتیشن است .

پارتیشن ملامینه

از دیگر محصولات تولیدی در زمینه پارتیشن می توان به پارتیشن ملامینه اشاره کرد. تنها افاوت آن با پارتیشن ام دی اف در جنس آن می باشد که در مغز ورقها از نئوپان به جای mdf استفاده گردیده و از لحاظ قیمتی نیز کمی پایین تر از پارتیشن ام دی اف می باشد.

پارتیشن شیشه ایی

این مدل از محصولاتی است که پیشینه چندانی نداشته و جدیدا به محصولات پارتیشن اداری اضافه شده. ساختار آن کلا شیشه بوده و فضای کتری نسبت به دیگر پارتیشن ها اشغال می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *